صعود دراماتیک واتفورد در جام حذفی انگلیس (عکس)

صعود دراماتیک واتفورد در جام حذفی انگلیس (عکس)

وب سایت رسمی فوتبالی- واتقوردی که در آستانه حذف قرار داشت توانست به مرحله بعد جام حذفی صعود کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از "ورزش سه"، واتفورد در دیداری مهیج و جذاب و در حالیکه در آستانه حذف قرار داشت، با برتری 2-3 مقابل ولورهمپتون راهی فینال جام حذفی انگلیس شد تا در در دیدار نهایی در استادیوم ومبلی حریف منچسترسیتی شود. واتفورد در شرایطی موفق به شکست ولورهمپتون در اوقات اضافه شد که تا دقیقه 79 بازی با دو گل از حریف عقب بود.

مت دوئرتی و رائول خیمنز با گلزنی در دقایق 36 و 62 باعث شدند ولورهمپتون در آستانه صعود به فینال قرار گیرد اما جرارد دلوفئو، وینگر سابق بارسلونا که در دقیقه 66 وارد زمین گشته بود، ناجی تیمش شده و ابتدا در دقیقه 79 یکی از گل ها را جبران کرد.

با این حال به نظر می رسید واتفورد دیگر بازنده میدان است که در دقیقه 94 صاحب یک ضربه پنالتی شد و تروی دینی موفق به گلزنی شد تا بازی به وقت اضافه برود. در اوقات اضافه نیز جرارد دلوفئو یک بار دیگر و در دقیقه 104 موفق به باز کردن دروازه ولورهمپتون شد و بازی با همین برتری 2-3 واتفورد به اتمام رسید تا آنها صعودی دراماتیک را به فینال تجربه کنند. فینال جام حذفی انگلیس بین دو تیم منچسترسیتی و واتفورد روز 28 اردیبهشت در استادیوم ومبلی لندن برگزار خواهد شد.