پی‌اس‌جی به دنبال دخئا، هررا و دی‌لیخت

پی‌اس‌جی به دنبال دخئا، هررا و دی‌لیخت

سایت رسمی فوتبالی – پاری سن‌ژرمن در لیگ 1 فرانسه قهرمانی‌اش را تقریبا قطعی کرده است و تنها جام حذفی فرانسه، چالش پیش روی این تیم است. آنها به این ترتیب از همین حالا به فکر فصل بعد هستند.

توماس توخل می‌خواهد سه، چهار بازیکن به تیمش اضافه کند و دو هافبک میانی را بخرد. برای این که باشگاه با قوانین بازی جوانمردانه مالی سازگار باشد، باید چند بازیکنش را هم بفروشد.

توماس مونیه، یولیان دراکسلر، لیوین کورزاوا، کریستوفر انکونکو، استنلی انسوکی، و آدرین رابیو به احتمال زیاد در تابستان از پاریس خواهند رفت. آینده دنی آلوز و جیان‌لوییجی بوفون هم نامشخص است.

توخل در این میان ادریس گوئیه از اورتون و تانگوی اندومبله از لیون را زیر نظر دارد. آنها همچنین آندر هررا از منچستریونایتد را هم می‌خواهند که قراردادش با این تیم در تابستان منقضی می‌شود. آلن از ناپولی دیگر بازیکنی است که زیر نظر آنها است.

پی‌اس‌جی در پست مدافع کناری هم به دنبال تقویت تیم است و کریستیانو پیچینی از والنسیا را می‌خواهد. کریستیانو بیراگی از فیورنتینا، فیلیپه لوییز از اتلتیکو مادرید، و دالی بلیند از آژاکس هم گزینه‌های بعدی این تیم هستند.

داوید دخئا هم در لیست خرید تیم قرار دارد، اما آوردن او به پاریس کار دشواری خواهد بود.

آنها همچنین نتوانستند فرنکی دی‌یونگ را از آژاکس بخرند ولی حالا می‌خواهند در رقابت با بارسلونا بر سر جذب ماتایس دی‌لیخت موفق باشند. قیمت این مدافع 70 تا 100 میلیون یورو است.

8444