قربانی: فوتبال روی بدش را به صنعت نفت نشان می‌دهد/ از کار کردن با سرجیو لذت می‌برم

قربانی: فوتبال روی بدش را به صنعت نفت نشان می‌دهد/ از کار کردن با سرجیو لذت می‌برم

وب سایت رسمی فوتبالی- سیروان قربانی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در این فصل با انواع بدشانسی‌ها مواجه شده است و فوتبال هم روی بدش را به صنعت‌نفت نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، سیروان قربانی در گفت‌وگویی با اشاره به شکست تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. در این بازی چند موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم و اگر در دقایق ابتدایی آن موقعیت خوبی را که به دست آوردیم، تبدیل به گل می‌کردیم خیلی چیزها تفاوت می‌کرد. ما تحت تأثیر جو ورزشگاه و تیم تراکتورسازی قرار نگرفتیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی متأسفانه در نهایت به حق‌مان نرسیدیم و شکست خوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا صنعت نفت در این فصل نتایج خوبی نگرفته است، تأکید کرد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. ما تیمی بی‌حاشیه هستیم و بهترین و منظم‌ترین تمرینات را انجام می‌دهیم. بازیکنان تیم هم کیفیت فنی خوبی دارند و سرمربی ما هم بسیار کاربلد و باتجربه است. متأسفانه تیم ما در این فصل با انواع بدشانسی‌ها مواجه شده است و فوتبال روی بدش را به صنعت نفت نشان می‌دهد. در یک بازی امکان ندارد که چند موقعیت خوب را از دست ندهیم. واقعاً نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم. امیدوارم که در شش بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره کار کردن با پائولو سرجیو خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی کردم و سرجیو هم اولین مربی من در لیگ برتر است. سرجیو از لحاظ فنی و شخصیتی در سطح بالایی قرار دارد و از کار کردن با این مربی لذت می‌برم.

7655