افاضلی: آرسنال هم با این شرایط در ارومیه بازنده می‌شود

افاضلی: آرسنال هم با این شرایط در ارومیه بازنده می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر گفت: محیط ما از محیطی که بتوانیم در تمرین شرایط بهتری ایجاد کنیم و موفقیت بسازیم خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، هومن افاضلی در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت تیم کارون اروند خرمشهر گفت: حال تیم‌‌مان خوب نیست، از نظر مالی شرایط سختی داریم، بچه‌ها پیش از عید نیت‌شان این بود که به بازی‌ها ادامه ندهند، اما با وساطت آقایان محمودزاده و کشوری قرار شد که تا آخر فصل در مسابقات حضور داشته باشیم. آقای محمودزاده به دنبال این بود که کار به شکل درست و سالم ادامه پیدا کند، او با من و بچه‌ها خیلی صحبت کرد و به این ترتیب آنها قبول کردند در سال جدید در بازی‌ها شرکت کنند.

افاضلی در ادامه گفت: بازیکنان تیم ما در بازی اول با اینکه تمرینی هم نداشتند، خوب ظاهر شدند و  مقابل آلومینیوم اراک مدعی صعود به لیگ برتر است عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. در بازی دوم با ۹۰ ارومیه بازی کردیم و در آنجا اتفاقاتی افتاد که من تا به حال ندیده‌ام، اما به هر حال وظیفه‌شان بود و با تمام وجود و با تمام محدودیت‌هایی که داریم بازی کردند. 

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در توضیح اتفاقاتی که در بازی با ۹۰ ارومیه افتاد، گفت: در آنجا ما نیمه اول را یک بر صفر به رختکن رفتیم، اما جوی درست کردند که روی کار داوری تأثیر گذاشت، آدم‌های زیادی کنار زمین بودند که کارت نداشتند، یک نفر از بیرون زمین و در وسط بازی به سمت داور رفت و یقه او را گرفت، از اعضای کادرفنی حریف که به خاطر محرومیت روی سکو حضور داشتند، به کمک‌داور و نیمکت ما توهین کرد و به صورت مداوم هم تماشاگران را تحریک می‌کرد. آقای بهاری مدیرعامل و سرپرست تیم ۹۰ ارومیه به من احترام گذاشت، اما با بقیه نفرات تیم ما این رفتار را نداشت. 

وی افزود: بهاری برای انجام کاری از پشت دروازه ما باید رد می‌شد، او هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت به دروازه‌بان ما توهین کرد و از لغت‌هایی استفاده کرد که من تا به حال نشنیده‌ام. چنان جوی برای داور درست کرده بودند که در نیمه دوم من فکر می‌‌کنم او نگران جانش بود. این فقط حرف من نیست، می‌توانید مصاحبه‌های آقایان؛ مهابادی،کمالوند، ویسی و سایر مربیانی که در ارومیه بازی کرده‌اند را ببینید. 

وی در ادامه گفت:‌ بازی در ۹۰ ارومیه برای ما شش امتیازی بود چرا که ما در جدول کنار هستیم  و ما می‌خواستیم در خانه حریف امتیاز بگیریم اما به خاطر حواشی‌ای که رقم خورد متأسفانه این اتفاق نیفتاد. داور خطای بیرون محوطه جریمه را به داخل محوطه برد و برای حریف یک پنالتی گرفت. او به بازیکن ما به خاطر هجوم نیمکت حریف کارت زرد داد و پس از آن به خاطر خطایی که بازیکن ما انجام داد به او کارت داد تا بازیکن ما اخراج شود، ضمن اینکه به ۸ بازیکن ما برای اینکه تیم حریف را کنترل کند کارت زرد داد. آرسنال هم با این شرایط در ارومیه می‌بازد، آنجا با این شرایط قابلیت برگزاری یک بازی استاندارد را ندارد. بهاری به داور حمله کرد و پس از آنکه داور به او گفت تو را اخراج می‌کنم، گفت هیچ کاری نمی‌توانی انجام بدهی و دوباره برگشت و روی نیمکت نشست. 

سرمربی کارون اروند خرمشهر در ادامه افزود: بعد از بازی هم ما یک ساعت در رختکن حبس بودیم چرا که تماشاگران به پشت در رختکن آمده بودند و ما را تهدید می‌کردند، مسئله جالب‌تر این بود که رختکن داوران برای تماشاگران قابل دسترسی بود، به طوری که داوران از مسیری عبور می‌کردند که تماشاگران آنجا ایستاده بودند. کوپال ناظری در نیمه اول داوری خوبی داشت، اما در نیمه دوم نمی‌دانم چه گفتند و چه شد که شرایط داوری او تغییر کرد. 

افاضلی در مورد اینکه امروز به همراه بازیکنانش در سازمان لیگ حاضر شد، گفت: امروز و دیروز جلساتی در سازمان لیگ برگزار شد و بازیکنان ما به دنبال تعیین تکلیف‌شان بودند. سازمان لیگ پیگیر مسائل هست و امیدواریم مشکلات ما هر چه زودتر حل شود و بچه‌ها بتوانند حق و حقوق‌شان را دریافت کنند. ما سعی کردیم در این مدت شرایط را مدیریت کنیم، مدیر باشگاه مدتی است که استعفا کرده، او هر چه تلاش کرد نتوانست شرایط خوبی را برای تیم فراهم کند،به نظرم آنقدر به او قول دادند و او نیز به بازیکنان وعده و وعید داد که الان شرایط طوری شده که برای بچه‌های باور کردن وعده‌ها سخت است. 

سرمربی اروند خرمشهر افزود: کسانی که باید بشنوند نشنیدند، مسئولان استانی باید به تیم کمک کنند، این تیم برای آنهاست، البته در درحال حاضر اولویت استان این چیزها نیست و با توجه به شرایط موجود، مطرح کردن این مسئله سخت است، اما به هر حال برخی بازیکنان ما ۸ ماه است دریافتی نداشته‌اند و بازیکنان جدیدی هم جذب کرده‌ایم حدود پنج ماه است که پولی نگرفته‌اند، کادر فنی جدید هم دریافتی نداشته است،اینها همه خانواده و زندگی دارند، تعهد دوطرفه است، قرار نیست یک عده کارشان را درست انجام بدهند، اما طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند.

وی در پایان گفت: بچه‌های تیم تعهد کردند به خاطر فوتبال پاک در مسابقات  شرکت کنند، بازی‌هایی که پیش رو داریم بازی‌هایی است که صعود به آنها گره خورده است مانند بازی با گل‌ریحان البرز. در جلساتی که برگزار کردیم آنها متعهد شدند که بازی کنند. متأسفانه من در تیم‌ام بازیکنی دارم که وقتی از او پرسیدم چرا در تمرین نبودی،گفت ۳ هزار تومان پول نداشتم تا از خانه به محل تمرین بیایم، با این شرایط ما فعلا تا آخر فصل هستیم و به کارمان اتدامه می‌دهیم. من فوتبال ندیده نیستم و در این سالها یاد گرفته‌ام چگونه خودم را کنترل و اوضاع را مدیریت کنم، اما این بازیکنان جوان هستند. محیط ما از محیطی که بتوانیم در تمرین شرایط بهتری ایجاد کنیم و موفقیت بسازیم خارج شده، اما با این حال تلاش‌مان این است که بتوانیم برومندانه در بازی‌های باقی‌مانده به میدان برویم و نتیجه بگیریم. 

7655