کیانی: روی لبه تیغ هستیم و باید استقلال را ببریم

کیانی: روی لبه تیغ هستیم و باید استقلال را ببریم

وب سایت رسمی فوتبالی- مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است که هیچ تیمی در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، نمی‌تواند خودش را قهرمان این رقابت‌ها بداند.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی تیمش برابر نساجی گفت: ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بازی کردن مقابل هواداران نساجی برای هیچ تیمی آسان نیست، به خصوص در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی که استاندارد نیست. آنها در این زمین هر تیمی را تحت فشار می‌گذارند، ولی ما در مسابقه روز جمعه از دقیقه یک تا 90 حریف را تحت فشار گذاشتیم و متأسفانه فقط گل نزدیم.

وی در ادامه یادآور شد: در چهار بازی اخیر 15 موقعیت گل را از دست دادیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد، الان صدر جدول بودیم. امیدوارم در شش بازی آینده نتایج خوبی بگیریم تا شرمنده هواداران و باشگاه نشویم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در واکنش به شعار هواداران نساجی علیه امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: امثال قلعه‌نویی برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند و این رفتارها با آنها درست نیست. ما انتظار داشتیم هواداران نساجی قلعه‌نویی را تشویق کنند، چون خیلی‌ها می‌دانند این مربی قبلاً به تیم آنها کمک کرده بود.

کیانی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان می‌تواند در این فصل قهرمان شود، عنوان کرد: تلاش ما این است که قهرمان شویم، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. فوتبال بالا و پایین دارد و هر تیمی کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا خودش را قهرمان بداند.

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها معتقدند بازی‌های تراکتورسازی آسان است، گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و از حمایت یار دوازدهمش (هواداران) به بهترین شکل بهره می‌برد. آنها از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌برند. امیدوارم تیم ما هم در بازی‌های بعدی بدشانس نباشد و فرصت‌های‌مان گل شود. به عقیده من تمام مدعیان این شانس را دارند که قهرمان شوند و از حالا چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال که در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ما روی لبه تیغ هستیم و باید استقلال را ببریم. در این بازی خانگی فقط دنبال برد هستیم. بازی با استقلال برای ما یک بازی 9 امتیازی است. از هواداران هم می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و سپاهان را حمایت کنند.

کیانی در پایان اظهار داشت: باید به سیل‌زده‌ها بابت از دست دادن عزیزان‌شان تسلیت بگویم. همچنین با آنهایی که خانه و زندگی‌شان را از دست دادند، ابراز همدردی می‌کنم. این اتفاقات واقعاً ناراحت‌کننده است. فقط امیدوارم مسئولان به فکر باشند و مشکلات را هر چه سریع‌تر برطرف کنند.

7655