فروزان: با رکورد زدن کلین‌‌شیت تازه کارم شروع می‌شود/دنبال حاشیه‌سازی برایم بودند

فروزان: با رکورد زدن کلین‌‌شیت تازه کارم شروع می‌شود/دنبال حاشیه‌سازی برایم بودند

وب سایت رسمی فوتبالی- دروازه‌‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: به دنبال ثبت رکورد جدیدی در کلین شیت هستم و می‌خواهم بعد از شکستن رکورد آن را ارتقا دهم.

به گزارش فوتبالی، محسن فروزان فصل بسیار خوبی را در کنار تراکتورسازی پشت سر می‌گذارد و او این روزها در تلاش برای رسیدن به یک رکورد جدید است.

فروزان در فصل جاری با 14 بازی بسته نگه داشتن دروازه تراکتورسازی رکورددار کلین شیت در لیگ هجدهم است و قفل او بر دروازه این تیم در هفت بازی گذشته تا به الان باعث ثبت رکورد 647 دقیقه بدون گل خورده شده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی و رکورد اخیرش صحبت‌های زیر را انجام داد.

 تراکتورسازی مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید. این بازی چطور بود؟

بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستیم کارمان سخت است و با تیم قدرتمندی بازی می‌کنیم. خدا را شکر در این شرایط توانستیم یک بر صفر برنده شویم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

در هفته بیست و چهارم پرسپولیس و تراکتورسازی از رقیبان خود فاصله گرفتند. رقابت قهرمانی در بالای جدول را چطور ارزیابی می‌کنی؟

از الان در مورد قهرمانی نه فکر می‌کنیم و نه در مورد آن صحبت می‌کنیم. فکر ما بازی به بازی است. به دنبال کسب پیروزی مقابل سپیدرود هستیم. بازی در چمن مصنوعی سختی خودش را دارد. از سوی دیگر سپیدرود تیم خوبی دارد که با توجه به شرایطش در جدول برای بقا می‌جنگد. بازی در رشت و جو سنگین آن بسیار سخت است. باید در این مسابقه برنده شویم و وضعیت حریفان دیگر را هم نگاه کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از هفته آخر همه چیز مشخص خواهد شد.

 14 کلین شیت در فصل جاری داشتی و در هفت هفته گذشته توانستی دروازه تراکتورسازی را بسته نگه داری؟

اول از همه باید از کل بازیکنان و 10 نفر دیگری که مقابل من بازی می‌کنند تشکر کنم. آنها با جان دل تلاش می‌کنند. بازیکنان خط جلو تلاش زیادی برای گلزنی می‌کنند و هافبک‌‌ها و مدافعان برای گل نخوردن می‌جنگند. نباید  عملکرد این بازیکنان که غیرتمندانه در میدان می‌جنگند را نادیده گرفت. من هم تمام تلاشم را  برای موفقیت تیم می‌کنند. هر روز صبح با تیم تمرین می‌کنم و غروب‌ها خودم به صورت اختصاصی تمرین هوازی و وزنه می‌کنم. تمرینات سختی را انجام می‌دهم و امسال حدود پنج کیلو وزن کردم. از اوایل فصل تا همین الان فشارهای زیادی روی من بود اما  با همه آنها می‌سازم تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. باید بازی‌های خوبی انجام دهم تا به رکورد کلین شیت برسم. باید از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم. با وجود اینکه خیلی‌ها به دنبال حاشیه سازی برای من بودند اما هواداران واقعی تراکتورسازی من را حمایت کردند.  آنها می‌دیدند که چقدر زحمت می‌کشم و در میدان با چه غیرتی بازی می‌کنم. آنها همواره من را حمایت کردند.

 پس با این صحبت‌ها به دنبال ثبت یک رکورد جدید در گل نخوردن هستی؟

صد در صد همینطور است. تمام فکر و ذهنم این است که ابتدا برای تیمم مثمر ثمر باشم و  سپس رکورد کلین شیت را بشکنم. بعد از زدن این رکورد کارم تازه شروع می‌شود و باید آن را ارتقا بدهم. هافبک‌ها و مدافعان در کنار من برای کار گل نخوردن تلاش می‌کنیم بازیکنان رو به جلو ما آنقدر توانایی دارند که به هر تیمی می‌توانیم گل بزنیم. همه فکر ما این است که تمام تلاشمان را بکنیم تا  امسال به قهرمانی لیگ برتر برسیم.

 با وجود اینکه می‌گویی به قهرمانی فکر نمی‌کنید و بازی به بازی جلو می‌روید اما موضوعی توسط اهالی فوتبال مطرح می‌شود که تراکتورسازی در 6 دیدار پایانی کار راحت‌تری نسبت به حریفان خود دارد و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

در لیگ برتر هیچ بازی آسان نیست.ما این هفته با سپیدرودی بازی داریم که برای نیوفتادن می‌جنگند و با چنگ  و دندان به دنبال کسب امتیاز در زمین خودش است. بازی‌های سنگینی مثل دیدار با ذوب آهن، پرسپولیس، پارس جنوبی، پیکان و فولاد را داریم. هر تیمی نمی‌تواند مقابل این حریفان امتیاز بگیرد. آنها نشان داند یقه همه مدعیان را می‌گیرند و اصلا کارمان راحت نیست. برخی با بیان این مسائل می‌خواهند ارزش کار ما را پائین بیاورند. هیچ تیمی در لیگ برتر ساده نیست و بردن آنها آسان نخواهد بود.

7655