کوکه: هرزمان به نوکمپ می رویم، بساطی پیش می آید

کوکه: هرزمان به نوکمپ می رویم، بساطی پیش می آید

سایت رسمی فوتبالی- کوکه بازیکن خط میانی اتلتیکومادرید در پایان مصاف تیمش مقابل بارسلونا، به آنالیز این بازی پرداخت و از اخراج دیگو کاستا از ترکیب تیمش ابراز حسرت کرد.

کوکه در گفتگو با مووی استار پارتیداسو، در مورد باخت تیمش مقابل بارسلونا گفت:« عملا باید بارسلونا را قهرمان لالیگا دانست. بازی خیلی عجیبی بود.تا قبل از اخراج کاستا، ما خیلی خوب کار می کردیم. تمام جزئیات بازی به نفع بارسا رقم خورد. هرزمان که ما به نوکمپ می آییم، اتفاقی رخ می دهد. در یازده مصاف اخیرمان در نوکمپ 7 اخراجی داشتیم و همه آنها عادلانه نبوده است.»

*کارت قرمز دیگو کاستا: صحنه را ندیدم و در تلویزیون خواهم دید. همیشه در نوکمپ چنین اتفاقاتی برای ما رخ می دهد. باید صحنه را ببینیم. من دیگو را هم ندیدم و او برایمان تعریف خواهد کرد که چه شده است.

*به دیگو کاستا چه خواهید گفت: نمی دانم به او چه خواهیم گفت. الان که حسابی در جو شور و هیجان بازی هستیم. باید ببینیم که چه شده و بعد در رختکن صحبت خواهیم کرد و قرار هم نیست که کسی خبردار شود که چه صحبتهایی بین ما رد وبدل می شود


*تلاشهای تیم به رغم ده نفره بودن: زمانی که مقابل یکی ازبهترین تیمهای دنیا ده نفره باشی ( تیمی که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد)،طبیعی است که کار برایت سخت شود. تیم ما با ده بازیکن هم روی واقعی اش را نشان داد. ما چند فرصت گلزنی داشتیم ولی نشد که بشود.بعد آنها با کیفیت بالایی که دارند به گل رسیدند.

*هدف: الان باید به برد در بازی شنبه فکر کنیم و بکوشیم که فصل را در بالاترین رده ممکن به پایان ببریم.

6363