یوونتوس 2 - 1 میلان؛ او آینده فوتبال ایتالیاست!

یوونتوس 2 - 1 میلان؛ او آینده فوتبال ایتالیاست!

به گزارش "رزش سه"،گرچه میلان در نیمه اول با یک گل پیش افتاد، اما پائولو دیبالا و البته مویس کین جوان، ستاره آینده دار ایتالیایی که در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته، در نیمه دوم ورق را برگردانده و برتری 1-2 یوونتوس در تورین را رقم زدند.
 

اولین فرصت بازی در دقیقه دو و روی ارسال سوسو ایجاد شد اما ضربه سر تماشایی پیانتک با کمترین اختلاف از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در دقیقه شش و روی همکاری پیانتک و بورینی، میلان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما حضور به موقع روگانی دروازه یوونتوس را نجات داد.

در ادامه بازی کمی آرام شده و بیشتر در میان میدان دنبال گشت. در دقیقه 25 میلان تا آستانه باز کردن دروازه حریف نیز پیش رفت اما ضربه زمینی کسیه در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان یووه دفع شد.

در دقیقه 34 به نظر می رسد ارسال چالهان اوغلو به دست الکس ساندرو برخورد کرد اما داور بعد از بازبینی صحنه دستور به ادامه بازی داد.

اما در دقیقه 38 حملات میلان جواب داد و این تیم به گل رسید. اشتباه عجیب بونوچی باعث شد پیانتک روی پاس باکایوکو تک به تک شده و با ضربه ای تماشایی موفق شد دروازه شزنی را باز کند.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال برناردسکی، مانژوکیچ با ضربه ای آکروباتیک تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما واکنش تماشایی رینا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در لحظات پایانی این بار دیبالا بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او نیز توسط دروازه بان میلان مهار شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 روسونری به اتمام برسد.

اولین فرصت نیمه دوم روی حرکت و ارسال ساندرو برای یوونتوس ایجاد شد اما حضور به موقع پپه رینا مانع باز شدن دروازه میلان شد.

در دقیقه 52 پیانتک از گوشه محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت خطرناک او با عکس العمل تماشایی شزنی همراه شده و خطر دفع گشت.

اما در دقیقه 60 و با متوقف شدن دیبالا روی خطای موساکیو، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که دیبالا علیرغم تشخیص درست پپه رینا آن را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 64 فابیو بورینی با حرکتی انفرادی روی دروازه یوونتوس خطرساز شد اما ضربه محکم او به تور کناری دروازه شزنی برخورد کرد.

سه دقیقه بعد میلان روی یک موقعیت ایستگاهی صاحب فرصت شد اما ضربه زیبای چالهان اوغلو با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 70 بنتاکور در دهانه دروازه میلان صاحب فرصت شد اما ضربه او با حضور به موقع مدافعان این تیم دفع شد.

در دقیقه 71 پیانتک تقریبا در موقعیتی تک به تک برابر دروازه شزنی قرار گرفت اما پرس شدید روگانی باعث از دست رفتن این فرصت شد.

لحظاتی بعد مویس کین در مقابل دروازه میلان صاحب فرصت شد اما از دست رفتن تعادل مهاجم ایتالیایی باعث از دست رفتن موقعیت شد. در دقیقه 80 یوونتوس با حرکت انفرادی برناردسکی می توانست به گل برسد اما ضربه او از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

اما در دقیقه 84 یوونتوس به گل دوم رسید. روی پاس پیانیچ، مویس کین در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه زمینی دقیق موفق به باز کردن دروازه میلان شد.

در دقیقه 89 چالهان اوغلو می توانست گل تساوی میلان را به ثمر برساند اما ضربه او با مهار تماشایی شزنی همراه شد تا در نهایت یوونتوس با نتیجه 1-2 میلان را مغلوب کند.