حسینی: حضورم در تیم ملی منوط به دعوت کادر فنی است/ پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخارست

حسینی: حضورم در تیم ملی منوط به دعوت کادر فنی است/ پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخارست

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: حضورم در تیم ملی منوط به دعوت کادر فنی است اگر کادر فنی از من دعوت کند همچنان مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم .

به گزارش فوتبالی، پیمان حسینی در گفت‌وگویی،‌در مورد حضور خود در تیم آلانیای ترکیه گفت: همانطور که اطلاع دارید فرزین دانش‌پور مالک باشگاه آلانیای ترکیه است و در جلساتی که در طول سال با وی داشتم قرار شد که با عقد قراداد ۳ کاپ در این تیم حضور داشته باشم.

وی در ادامه گفت: در فوتبال ساحلی برعکس فوتبال قرارداد یک‌ساله نیست و قرارداد بر اساس کاپ و حضور در هر تورنمنت مشخص می شود که در حال حاضر با این تیم ۳ کاپ قرارداد دارم یعنی حضور در ۳ تورنمنت لیگ ترکیه،حضور در جام باشگاه‌های جهان و همچنین اروپا است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد تیم ملی گفت:‌ در حال حاضر تیم ملی برنامه خاصی ندارد و تا تورنمنت بعدی که کادر فنی بازیکنان جدید را اعلام کند، منتظر هستم. البته حضورم منوط به این است که کادر فنی از من دعوت کند.همانطور که قبلا بارها اعلام کردم هر زمانی که نیاز باشد و کادر فنی تشخیص دهد مثل یک سرباز درخدمت تیم ملی هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار برای هر ایرانی است.

7655