بگوویچ: ۲ بازی بعدی نقش مهمی در صعود ما دارد/ سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته آخر کشیده می‌شود

بگوویچ: ۲ بازی بعدی نقش مهمی در صعود ما دارد/ سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته آخر کشیده می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که دو بازی آینده نقش مهمی در صعود تیمش به لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، وینکو بگوویچ در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی تیمش برابر شهرداری تبریز در هفته سی‌ام لیگ دسته اول گفت: ما نیاز مبرمی به این برد داشتیم تا جایگاه‌مان را در صدر جدول محکم‌تر کنیم. خوشبختانه بازیکنانم نمایش خوبی داشتند. قبل از بازی هم گفته بودم که این بازی را می‌بریم. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم، ولی دیگر فرصتی برای خوشحال نداریم و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

وی ادامه داد: دو بازی بعدی ما در خارج از خانه برابر بادران و فجر سپاسی خواهد بود که هر دو، تیم‌های خوبی هستند و کار سختی در پیش داریم، ولی معتقدم می‌توانیم در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنیم. این دو بازی نقش مهمی در صعود ما به لیگ برتر خواهد داشت و باید کم اشتباه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در هفت بازی پی در پی نتایج خوبی نگرفت، عنوان کرد: در فوتبال هیچ تیمی نمی‌تواند همیشه برنده باشد. در ضمن نتیجه گرفتن در لیگ دسته اول سختی‌های خاص خودش را دارد. مهم این است که الان صدرنشین هستیم و نباید این جایگاه را از دست بدهیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در رابطه با اینکه امسال کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: چند هفته پایانی قابل پیش‌بینی نخواهد بود، درست مثل بازی‌های لیگ دسته اول. همه‌ی مدعیان قهرمانی در لیگ برتر این شانس را دارند که جام را بالای سر ببرند و به نظر من سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته آخر کشیده می‌شود. امیدوارم تیمی قهرمان شود که شایستگی‌اش را دارد.

7655