برانکو: زمان عقد قرارداد برای بقا می‌جنگیدیم حالا برای قهرمانی آسیا

برانکو: زمان عقد قرارداد برای بقا می‌جنگیدیم حالا برای قهرمانی آسیا

وب سایت رسمی فوتبالی-برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هر جا می‌روم طوری کار می‌کنم که انگار سال‌ها می‌خواهم کار کنم.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من تشکر می‌کنم بابت تبریک‌ها. چهار سال کار در پرسپولیس زیاد است، اما من هر جا می‌روم طوری کار می‌کنم که انگار سال‌ها می‌خواهم در آنجا کار کنم.

وقتی آمدم پرسپولیس برای بقا می‌جنگید الان برای قهرمانی در آسیا
وی در ادامه افزود: من روزی که به پرسپولیس آمدم این تیم برای بقا می جنگید، اما الان برای قهرمانی آسیا تلاش می‌کند. خوشحالم که این شرایط را برای پرسپولیس به وجود آوردیم. باید تلاش کرد که این تیم هرگز به شرایط سال‌های گذشته برنگردیم.

تک تک بازیکنانم روی فرم ایده‌آل‌شان قرار دارند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شاگردانش خاطر نشان کرد: خوشبختانه همه سرحال هستند و خبری که مرا خوشحال می‌کند این است که تک تک بازیکنانم روی فرم ایده‌آل‌شان قرار دارند. آنها این را در بازی مقابل پیکان نشان دادند. دیروز همه دیدند که الاهلی چقدر قاطعانه دربی عربستان را از الشباب برد و آنها بعد از تغییر کادر فنی شرایط خوبی داشتند، اما هدف ما این است که حداکثر نتایج را در بازی‌های آینده خود کسب کنیم. به خاطر خستگی و کوفتگی عضلانی به شجاع استراحت دادیم و بودیمیر هم هنوز خستگی بازی با پیکان را در تن دارد. بیرانوند هم دیشب از خرم آباد برگشته است. او سعی کرد حتی‌الامکان به مصیبت‌دیده‌ها و هموطنان خود کمک کند.

دلیل کنار گذاشتن عالیشاه از فهرست تیم مصاحبه اوست
برانکو در واکنش به این موضوع که عنوان شده است امید عالیشاه ممکن است در لیست سفر پرسپولیس به دبی نباشد و دلیل این مسئله هم مصاحبه اخیر او بوده است، گفت: بله عالیشاه فعلاً در لیست بازی مقابل الاهلی نیست و دلیلش هم همان مصاحبه اوست.

تمام بازیکنانم را دوست دارم و ضد بازیکنی نیستم
وی راجع به اینکه آیا قصد دارد با امید عالیشاه به مانند محسن مسلمان رفتار کرده و در آخر او را از پرسپولیس کنار بگذارد، گفت: نه من سعی می‌کنم که بهترین عواقب را برای تیم داشته باشم. ما 29 بازیکن داریم و در تمام تیم های دنیا 11 بازیکن راضی هستند و چهار یا پنج نفر تاحدی راضی و بقیه نفرات هم ناراضی. این امر طبیعی است، چرا که همه دوست دارند بازی کنند، اما در زمین مسابقه است که مشخص می‌شود چه نفراتی به میدان می‌روند. من همه‌ی بازیکنانم را دوست دارم و ضد بازیکنی نیستم. ما باید تصمیم درست را بگیریم. این من هستم که با بررسی شرایط تشخیص می‌دهم کدام لحظه و کدام بازیکن به کار تیمم می‌آید. مهدی شریفی، سروش رفیعی، بودیمیر و هر بازیکن دیگری ممکن است بازیکن رزرو ما باشند و برخی مواقع هم در ترکیب اصلی باشند.

برای قهرمانی نباید کوچک‌ترین اشتباهی داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه «آیا دو برد اخیر پرسپولیس باعث شده بازیکنان در ابرها سیر کنند؟»، تصریح کرد: ما حتی نزدیک ابرها هم نیستیم. هنوز راه زیادی تا قهرمانی مانده است. سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند، حتی پدیده هم اگر بازی دیروز خود را می‌برد برای قهرمانی شانس داشت. شرایط تراکتورسازی نیز نیازی به توضیح من ندارد. ما فقط دو امتیاز با آنها فاصله داریم و نباید کوچک‌ترین اشتباهی داشته باشیم. به نظر من قهرمان لیگ بعد از سوت پایان بازی داور در آخرین مسابقه مشخص خواهد شد، اما خیلی خوشحالم از اینکه اعتمادبه‌نفس بالایی در بین بازیکنان ما ایجاد شده و فشاری که من روی تیم می‌آورم، فشاری حرفه‌ای است. نتیجه آن به کار بردن حداکثر اراده، انگیزه و تلاش برای موفقیت‌های بیشتر است. پشت سر همه این مواردی که گفتم، موفقیت خواهد بود.

حمایت هواداران  ارزش بالایی برای ما دارد
برانکو ادامه داد: مسئله‌ای که باید به آن اشاره کنم حمایت هواداران است که ارزش بالایی برای ما دارد و این حمایت‌های‌شان در چهار سال اخیر باعث شده است موفقیت‌های بسیاری را کسب کنیم.

شوق پرواز و کسب موفقیت در آسیا را داریم و امتیازات لازم برای صعود را کسب می‌کنیم
وی درباره حساسیت بالای بازی تیمش برابر الاهلی عربستان نیز اضافه کرد: باز هم تکرار می‌کنم زمان قرعه‌کشی تأکید داشتم که در گروه بسیار مشکلی قرار گرفته‌ایم. السد قوی‌تر از تیم ملی قطر است و الاهلی همواره در بین چهار تیم برتر عربستان بوده و هست. پاختاکور هم تیم قدری است، اما با همه‌ی این مسائل تمام نفرات تیم ما شوق پرواز و کسب موفقیت در آسیا را دارند و سعی می‌کنیم 13 امتیازی که برای سعود لازم است را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: در این مورد بهتر است از مدیریت باشگاه سوال کنید نه از من.

برانکو در پایان در ارتباط با انتخاب داور چینی پیش از این دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان بین تیم های پرسپولیس و کاشیما را قضاوت کرده بود، گفت: ما تا اینجای رقابت‌ها از داوری ضربه خورده ایم و 4 امتیاز حساس را به خاطر اشتباهات داور از دست دادیم اگرچه من اهل بهانه جویی نیستم همین داور چینی در بازی رفت فینال با قضاوتش به ما لطمه زد.

7655