بیژن ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است/ بازی سختی پیش روی تیم برانکو است

بیژن ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است/ بازی سختی پیش روی تیم برانکو است

وب سایت رسمی فوتبالی- بیژن ذولفقارنسب معتقد است پرسپولیس این روزها با کیفیت بهتر و تطبیق پذیری بیشتر بازیکنانش کار می کند و این موضوع می تواند در نهایت منجر به تکرار قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود.

ذوالفقارنسب در گفت و گو با سایت فوتبالی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: در دیدارهای اخیر پرسپولیس این موضوع به خوبی مشخص شد که میزان هماهنگی این تیم بیشتر از قبل شده  و این مساله به ارتقا سطح فنی بازی های این تیم منجر شده اشت . با بررسی بازی های اخیر این تیم مشخص می شود نفراتی چون مهدی ترابی، سروش رفیعی، محمد نادری و بودیمیر که در نیم فصل دوم به ترکیب این تیم اضافه شده اند در حال حاضر هماهنگی بیشتری را با سایر نفرات به دست آورده اند و این موضوع با نتایجی که این تیم در چند بازی اخیرش کسب کرده است، کاملا ملموس است.

ذوالفقارنسب در ادامه با اشاره به شانس بالای پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: با وجود ایجاد حاشیه امنیت برای این تیم در جدول رده بندی، هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که کار پرسپولیس تمام شده است. در حال حاضر بار مسئولیت پرسپولیسی ها بیشتر شده است و در هر بازی باقی مانده شان تا پایان فصل ، فینال مهمی را پیش رو دارند و اگر بخواهند ادامه کار را جدی نگیرند و حریفان باقی مانده شان را ساده فرض کنند، ممکن است با عواقب بدی روبرو شوند.

این کارشناس فوتبال در ادامه در مورد چهره های شاخص حال حاضر در پرسپولیس خاطر نشان کرد: به نظر من بازیکن تاثیرگذار در پرسپولیس زیاد است اما نفراتی چون مهدی ترابی و محمد نادری  از نظر من چهره های خوبی هستند که نمایش خوبی را در اولین حضور در پرسپولیس از خود ارائه کرده اند. البته در مورد مهدی ترابی باید بگویم که این بازیکن به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است و به اعتقاد من می تواند خیلی بهتر و با قابلیت تر هم باشد. این بازیکن می تواند قابلیتی فراتر از نمایش فعلی اش داشته باشد تا  در تیم ملی و پرسپولیس تبدیل به مهره ای بی نظیر شود. 

ذوالفقارنسب در پایان در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جدال این تیم در برابر الاهلی عربستان گفت: بدون شک بازی با الاهلی برای پرسپولیس بازی سخت و البته مهمی است. از تیمی که در فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیده است، انتظارات بالا رفته است. به هرحال با توجه به درایت برانکو و مهره های خوبی که در حال حاضر در پرسپولیس وجود دارد، امیدوارم این تیم با استارت پیروزی هایش در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الاهلی بتواند مثل فصل قبل با اقتدار تا فینال و در نهایت قهرمانی پیش برود.

7655