اسطوره یونایتد: فن‌دایک کار چهار مدافع را می‌کند

اسطوره یونایتد: فن‌دایک کار چهار مدافع را می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره و کاپیتان سابق منچستریونایتد می‌گوید جایزه بهترین فوتبالیست سال انگلیس که هر سال توسط اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای این کشور اهدا می‌شود امسال بدون تردید باید به ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول تعلق گیرد.

نویل که از تحسین‌کنندگان همیشگی فن‌دایک بوده می‌گوید این مدافع هلندی یکی از بهترین مدافعین حال حاضر دنیا است و در کنار سرخیو راموس و رافائل واران از رئال مادرید می‌تواند به عنوان بهترین مدافعین دنیا شناخته شود.

گری نویل در آستانه بازی روز جمعه لیورپول و ساوتهمپتون به اسکای اسپرتز گفت:" فن‌دایک در این مدت واقعا فوق‌العاده کار کرده. من وقتی به دوران فوتبالی خودم فکر می‌کنم و به یاد مدافعین بزرگی مثل یاپ استام، گری پالیستر و ریو فردیناند می‌افتم ... باز هم بر این اعتقادم که فن‌دایک فوتبالیستی است که همه آن مدافعین بزرگ به گرد پایش هم نمی‌رسند".

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" فن‌دایک یک‌تنه کار چهار مدافع را انجام می‌دهد. به نظر من سرخیو راموس و رافائل واران در سالهای اخیر بهترین مدافعین دنیا بوده‌اند ولی شک ندارم که فن‌دایک کیفیتی در حد آنها دارد و امسال بی‌تردید بهترین فوتبالیست انگلیس بوده".

گری نویل در ادامه اضافه کرد:" فن‌دایک می‌تواند سر بزند، می‌تواند عالی دفاع کند و وقتی توپ را بدست می‌آورد فوق‌العاده تکنیکی است. پاسهای او کیفیت یک هافبک را دارد. من صد در صد مطمئنم که فن‌دایک بهترین بازیکن سال خواهد شد. به نظرم هیچکس نمی‌‌تواند حتی به او نزدیک شود".