سه تصمیم مهم والورده برای بازی بارسلونا - اتلتیکو

سه تصمیم مهم والورده برای بازی بارسلونا - اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی – دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید گفته که تنها راه قهرمانی در لالیگا از پیروزی در خانه بارسلونا می‌گذرد. اما ارنستو والورده، مربی بارسلونا برای این دیدار باید سه تصمیم دشوار بگیرد.

بازی روز شنبه برگزار می‌شود و بارسلونا چهارشنبه با منچستریونایتد در اولدترافورد بازی دارد. در نتیجه، والورده باید تصمیمات سختی بگیرد.

بازیکنانی مانند مارک آندره تر اشتگن، جرارد پیکه، کلمان لنگله، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، لوییس سوارز و لیونل مسی جایگاهی تضمین‌شده در تیم دارند.

اما مدافع راست بارسلونا برای این بازی هنوز مشخص نیست و والورده باید بین سرخی روبرتو و نلسون سمدو یکی را انتخاب کند. روبرتو در این فصل 23 بازی انجام داده و سمدو 20 بازی.

روبرتو همچنین در خط میانی هم می‌تواند بازی کند. اما گزینه‌های دیگر برای حضور در خط میانی، آرتور ملو و کارلس آلنیا هستند تا در کنار راکیتیچ و بوسکتس بازی کنند.

سومین تصمیم والورده در خط حمله است. عثمان دمبله غایب است و مالکوم در میانه هفته مقابل ویارئال خوش درخشید. فیلیپه کوتینیو هم می‌خواهد اوضاع را به روال خوب برگرداند. در حال حاضر که همه چیز نشان از آن دارد که والورده به مالکوم بازی خواهد داد.

8444