دمبله؛ غایب قطعی بازی با اتلتیکو واحتمال غیبت مقابل یونایتد

دمبله؛ غایب قطعی بازی با اتلتیکو واحتمال غیبت مقابل یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- عثمان دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا به طور قطع شانس حضور در بازی با اتلتیکومادرید را از دست خواهد داد و به احتمال قریب به یقین شانس حضور در بازی تیمش در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد را نیز نخواهد داشت.

بارسلونا روز چهارشنبه و در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت و دمبله ممکن است نتوانددر این بازی تیمش را همراهی کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف با اتلتیکومادرید دراین رابطه گفت:« دمبله قطعا در بازی شنبه شب حضور نخواهد داشت و نمی دانیم که آیا به بازی چهارشنبه خواهد رسید یا خیر. اما ما طرفدار ریسک کردن درمورد سلامت بازیکنانمان، نه در بازی شنبه و نه در بازی چهارشنبه نیستیم.»

سرمربی بارسا قصد ندارد که درمورد سلامت مهاجم تیمش ریسک کند. در بازی برگشت بارسلونا مقابل المپیک لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا او درمورد سلامت این مهاجم فرانسوی ریسک کرد و دمبله درآن بازی توانست برای تیمش به گل برسد ولی عملکرد چندان قابل قبولی نداشت.

اخیرا گرفتگی عضله دوسرران پای چپ دمبله دوباره عود کرده و او در سه بازی اخیر تیمش غایب بوده است. 

دمبله حالا به تمرینات گروهی بارسا ملحق شده ولی والورده قصد ندارد که دراستفاده از او عجله کند.

6363