امانوئل پتی: خامس رودریگز ترکیبی از سسک و ایسکو است!

امانوئل پتی: خامس رودریگز ترکیبی از سسک و ایسکو است!

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگز ستاره کلمبیایی دنیای فوتبال سوژه اصلی این روزهای رسانه های انگلیسی است. در شرایطی که صحبتهایی درمورد احتمال انتقال او به آرسنال به گوش می رسد، بسیاری از مخالفان خامس و همچنین موافقان او درموردش به اظهارنظر پرداخته اند.

این بار نوبت به امانوئل پتی، قهرمان دنیا با تیم ملی فرانسه و بازیکن سابق باشگاه آرسنال رسیده که به تمجید از خامس بپردازد. او اعلام کرده که خامس می تواند خرید بزرگی برای این تیم باشد.

اخیرا لائورن بیسان کامرونی گفته بود:« خامس مهارتهای زیادی دارد ولی نشانه های هشداردهنده ای هم وجود دارد که او نتوانسته در رئال مادرید و بایرن مونیخ جا بیفتد.» اما پتی معتقد است که پیوستن خامس به آرسنال به نفع توپچی های لندنی خواهد بود.

پتی درگفتگو با میرر در تمجید از خامس گفت:« من خامس را از زمانی که در موناکو بازی می کرد، می شناسم و فکر می کنم که او بازیکن خط میانی خیلی خوبی است. به نظرم او یک بازیکن فوق العاده است و حضور او درمیانه میدان را دوست دارم؛ چون دقیقا می داند که چطور باید بازی را تحت کنترل در بیاورد. خامس کیفیت فوتبالی بالایی دارد و ترکیبی از سسک فابرگاس و ایسکو است و به نظرم می تواند خرید خیلی خوبی برای آرسنال باشد.»

پتی در پاسخ به این سوال که آیا خامس را برای توپچی ها ترجیح می دهد و یا دنیس سوارز را، گفت:« با درنظر داشتن شرایط رمزی، آرسنال قطعا به یک بازیکن میانی تهاجمی نیاز خواهد داشت و به بازیکنی نیاز دارد که شخصیت لازم برای هدایت بازی را داشته باشد که در جریان بازی پنهان نشود. اگر مجبور باشم که بین این دو یکی را انتخاب کنم باید بگویم که انتخاب من خامس است.»

خامس کلمبیای در حال حاضر برای بایرن مونیخ بازی می کند ودراین فصل در12 بازی برای این تیم به میدان رفته و 3 گل زده است.

6363