دخترمارادونا: فرزندم می داند که پدربزرگش کوکائین مصرف می کرده

دخترمارادونا: فرزندم می داند که پدربزرگش کوکائین مصرف می کرده

سایت رسمی فوتبالی- جیانینا مارادونا، دختر دیگو آرماندو مارادونا در گفتگو با برنامه اینتروسوس که ازتلویزیون آرژانتین پخش شد در مورد شرایط فعلی پدرش صحبت کرده و راجع به اعتیاد او به مواد مخدر نیز اظهار نظر کرده است.

جیانینا در بخشی از این گفتگو اعلام کرده که در حال حاضر با پدرش قطع ارتباط کرده است و از طریق وکلایش به دنبال آن است که مارادونا، دیگر با او، خواهرش و مادرشان کاری نداشته باشد. او دراین رابطه گفته:« پدرم نمی خواهد مادرم را خوش و شاد ببیند. ولی ما دوست داریم که مادرمان شاد و خوشحال باشد چون دیده ایم که درطول این سالها او سختی های زیادی کشیده است. پدرمان هم همینطور.. ما همیشه او را همراهی می کنیم. اما پدرم وارد فاز دیگری شد و امروزه این زندگی را انتخاب کرده است؛ خیلی خوب. بچه ها برای تمام عمر هستند.»

دختر مارادونا در بخش دیگری از صحبتهایش اعلام کرد که یک روز مجبور شده که برای پسر10 ساله اش بنجامین که فرزند او و سرخیو آگوئرو است، در مورد اعتیاد مارادونا به مواد مخدر توضیحاتی ارائه کند. او دراین باره گفت:« من فقط امیدوارم که بنجامین و تمام بچه ها بتوانند شاد زندگی کنند. بنجامین خیلی فهمیده است و می داند که پدربزرگش کوکائین مصرف می کرده؛ او می داند که کوکائین چیست و ماریجوانا چیست و من مجبور شدم که با استفاده از ویدیوهای یوتیوب مسئله را بیشتر برای او توضیح دهم. مجبور شدم برایش بگویم که پدربزرگش کوکائین مصرف می کرده. »


و البته توضیحات بیشتری ارائه داد:« بنجامین یک ویدیو در یوتیوب دیده بود که درمورد پدر من بود و آن را به من نشان داد. او همیشه بازیهای پدرم را در یوتیوب تماشا می کرد و ناگهان ویدیوی کوتاه دیگری دریوتیوب به چشمش خورده بود و آن را به من نشان داد.ارتباط من با پسرم به نحوی است که او هرسوالی داشته باشد از من می پرسد و من با درنظر داشتن شرایط سنی اش، برایش توضیح می دهم وبه او دروغ نمی گویم. مجبور شدم که به او توضیح بدهم که اعتیاد چیست و سیگار و الکل اعتیار آور هستند و به او گفتم که بحثهای زیادی مطرح است. به او توضیح دادم که کوکائین چیست و چه تاثیراتی برروی افراد، به ویژه ما به عنوان فرزندان پدرم داشته. آنجا بنجامین به من گفت :"ولی پدربزرگها که اشتباه نمی کنند" و درآن زمان به او گفتم که چرا،والدین و پدربزرگها هم ممکن است اشتباه کنند. و همه ممکن است اشتباه کنند و قضیه را اینگونه برایش توضیح دادم.»

جیانینا درادامه این گفتگو به این نکته اشاره کرد که مشکلات اعتیاد پدرش آسیبهای زیادی به او و خواهرش دالما وارد کرده:« این من بودم که موضوع اعتیاد پدر را به خواهرم توضیح دادم و مامان کوچولوی او بودم؛ چون مادرم حسابی درآن زمان درگیر مراقبت از پدرم بود. یادم می آید که یک بار پدرم در دستشویی مشغول مصرف مواد بود که خواهرم وارد شد. هیچ کسی نمی تواند خودش را جای ما بگذارد واین را به عنوان یک قربانی نمی گویم؛ چون به خانواده ام افتخار می کنم.»

6363