فریرا: وقت رفتن از السد فرارسیده است!

فریرا: وقت رفتن از السد فرارسیده است!

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی پرتغالی تیم السد یک روز بعد از قهرمانی تیمش در لیگ ستارگان گفت: حالا وقت رفتن از اینجا با ثبت آمار فوق العاده فرا رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش‌ سه،  شب گذشته تیم السد با برتری 7 گله برابر الاهلی به مقام قهرمانی لیگ ستارگان قطر رسید و در این بین آمار فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت. آن‌ها در 21 بازی 17 برد به دست آوردند و تنها با یک باخت و 3 تساوی و کسب 54 امتیاز، یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی رسمی را به دست آوردند.

در این بین السد رکورد تاریخی الدحیل که 83 گل زده در یک فصل بود را شکست و حالا با ثبت 94 گل بهترین آمار را در لیگ ستارگان دارد. در این بین شاگردان فریرا تنها 21 گل دریافت کرده‌اند و با تفاضل گل 73 آماری شگفت انگیز به جای گذاشته است.

اما یک روز بعد از قطعی شدن قهرمانی السد، فریرا در گفت و گو با روزنامه رکورد پرتغال گفت: مدت زمان طولانی است که در السد هستم. خوشبختانه آماری از خود به جا گذاشته‌ام که مربی بعدی نمی‌تواند آن را به راحتی ارتقا دهد. پس الان وقت رفتن من از اینجا هست و فکر می‌کنم تصمیم درستی باشد.

السد در این چند سال با جذب ستارگانی مانند ژاوی، گابی و بغداد بونجاح در کنار بازیکنانی مثل اکرم عفیف و حسن الهیدوس برای قهرمانی می‌جنگید و سرانجام با هدایت فریرا بعد از 6 سال بر روی قله فوتبال قطر ایستاد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم وضعیت خوبی دارد و حالا می‌تواند حضور در مراحل نهایی را تجربه کند. اما رفتن این مربی پرتغالی ضربه سختی به السد وارد می‌کند و باید دید مدیران باشگاه چه تدبیری در این راه می‌اندیشند. شاید وقت آن رسیده که طبق پیش بینی‌های قبلی ژاوی به عنوان سرمربی انتخاب شده و به عرصه جدیدی وارد شود.

1984