فریرا: تمرکز السد بعد از قهرمانی روی لیگ قهرمانان است

فریرا: تمرکز السد بعد از قهرمانی روی لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، فریرا سرمربی تیم فوتبال السد بعد از پیروزی پر گل این تیم و قطعی شدن قهرمانی این باشگاه گفت: بهترین جشن و اختتامیه را داشتیم. قهرمانی با استحقاق کامل به دست آمد زیرا السد بهترین تیم این فصل در قطر بود. در تمام فصل همه با تمام تلاش به میدان رفتند. خوشحالی من قابل توصیف نیست. 3.5 سال است که در اینجا حضور دارم و همه برای قهرمانی تلاش کردند و این قهرمانی را به مدیریت و رئیس باشگاه و اعضای هیات مدیره تقدیم می کنم. همچنین این قهرمانی را به بازیکنان و هواداران تقدیم می کنم. هواداران همیشه از ما حمایت کردند تا این عنوان را کسب کنیم.


وی ادامه داد: قهرمانی لیگ دومین قهرمانی من در 12 سال گذشته است و در نتیجه یک روحیه خیلی قوی به من برای آینده می دهد. جام امیر و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم.


فریرا در بخش بعدی صحبت های خود درباره تجربه قهرمانی با السد عنوان کرد: این قهرمانی خیلی گرانبها است و در تاریخ السد ثبت می شود. ما و بازیکنان برای این عنوان خوشحال هستیم. اکنون باید آماده بازی های پیش رو شویم. باید به مصاف پاختاکور در تاشکند برویم. از همه بازیکنان بابت سطح عالی آنها در این فصل تشکر می کنم و آنها کمک کردند یک هفته زودتر قهرمانی رسمی شود.


وی افزود: ما خوشحال هستیم که قهرمانی در خانه خودمان و میان هواداران رسمی شد تا یک خوشحالی بزرگ در کنار هواداران داشته باشیم. این دستاورد را تقدیم هواداران کردیم زیرا آنها عامل مهمی در کسب این جایگاه هستند و با حمایت آنها به دنبال عناوین دیگر هستیم.


فریرا در پایان صحبت های خود بعد از چهاردهمین قهرمانی السد، گفت: قهرمانی یک هفته قبل از پایان رقابت ها به ما آرامش می دهد. تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیا است و بازی های خارج از خانه سختی داریم.