آغاز مذاکرات مورینیو با باشگاه رم

آغاز مذاکرات مورینیو با باشگاه رم

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در اسکای ایتالیا، مدیران باشگاه رم با ژوزه مورینیو تماس گرفته اند و به او اعلام کرده اند که قصد دارند تا برای فصل آینده با او به همکاری بپردازند.

اینطور به نظر می رسد که آینده ژوزه مورینیو درحال رقم خوردن است. آقای خاص در مصاحبه های اخیر اعلام کرده که قصد دارد تا به زودی به دنیای مربیگری بازگردد و تمایلش برای بازگشت به دنیای مربیگری در فوتبال انگلیس را ابراز کرده است. اما حالا حضور در فوتبال ایتالیا، محتمل ترین گزینه به نظر می رسد.

طبق گزارش منتشره در اسکای ایتالیا، برخی از مدیران رم با مورینیو تماس گرفته اند و به او اعلام کرده اند که قصددارند تا در فصل آینده او را به خدمت بگیرند. البته تمایل باشگاه اینتر برای جذب مورینیو و گذشته اینتری مورینیو، سخت است که بتوان آقای خاص را روی نیمکت مربیگری باشگاه دیگری درایتالیا تصور کرد. 

اما بعید به نظر می رسد که ژوزه مورینیو بخواهد یک سال تمام به استراحت بپردازد. او اخیرا در گفتگو با بین سپورتس فرانسه درمورد برنامه هایش درآینده گفته بود:« می خواهم هدایت یک تیم باشگاهی را در دست بگیرم. این دقیقا چیزی است که برای فصل تابستان به دنبالش هستم تا درماه ژوئن در اردوی پیش فصل تیمی حضور داشته باشم. دقیقا می دانم که چه چیزهایی می خواهم و به همین خاطر پیشنهاد سه یا چهار تیم را رد کرده ام.از سوی دیگر می دانم که چه می خواهم، بحث نام یک باشگاه مشخص مطرح نیست؛ بلکه بحث سبک کاری باشگاه درمیان است. این همان چیزی است که انتظارش را می کشم.»

بعد از برکناری دی فرانچسکو از سمت مربیگری رم و کنار گذاشتن مونچی از سمت مدیریت ورزشی باشگاه، رمی ها امیدوارند تا بتوانند هرچه زودتر به روزهای اوجشان بازگردند. با حضور رانیری روی نیمکت مربیگری رم، آنها در 4 بازی تنها به یک برد دست یافته اند و در دوبازی مغلوب حریفان شده اند.

6363