وحید قلیچ: حاضرم به بیرانوند کمک کنم

وحید قلیچ: حاضرم به بیرانوند کمک کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی سابق پرسپولیس گفت :تیم برانکو می توانست در این بازی به تعداد انگشتان یک دست گلزنی کند و پیکان در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت. 

وحید قلیچ دروازه بان و مربی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبالی  در خصوص پیروزی سرخ‌پوشان و تداوم صدرنشینی این تیم گفت :با تمام احترامی که برای حسین فرکی قائلم تیمش در این بازی در حد نام تیم پیکان نبود و حرفی برای گفتن نداشت و پرسپولیس این فرصت را داشت که حداقل ۱۰ گل به ثمر برساند.

قلیچ در ادامه گفت :من واقعاً احترام خاصی برای حسین فرکی قائلم  اما در این بازی پرسپولیس می ‌توانست بیشتر از اینها به پیکان گل بزند. در این دیدار نفراتی چون علی علیپور،  سیامک نعمتی و احمد نوراللهی هر کدام چند فرصت ایده‌آل گلزنی را داشتند که با بی دقتی از دست دادند. 

قلیچ گفت :با توجه به شرایط حاکم بر پرسپولیس پیش بینی من این است که این تیم صد در صد قهرمان می شود. 

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد :هر چند در این بازی خطر خاصی روی دروازه پرسپولیس رخ نداد اما بیرانوند نشان داد گلر فوق‌العاده‌ای است. او در این بازی حرکات پا به توپ بسیار خوبی داشت که این توانایی برای یک دروازه بان حسن بزرگی است. 

این مربی سابق سرخ ها در مورد شرایط پرسپولیس در ‌قهرمانان‌ آسیا افزود: پرسپولیس در چند بازی اخیر خود نشان داده است برای هر حریف برنامه خاصی دارد و من مطمئن هستم  در  بازی‌های آتی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز این روند رو به رشد ادامه دارد. به اعتقاد من نباید نگران شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود. 

وی در پایان گفت: متاسفانه در روزهای اول سال اتفاق تلخی برای تعداد زیادی از هموطنان ما رخ داد و با وقوع سیل،  سال نو و نوروز ایرانی ها تلخ شد. در این میان شنیده ام علیرضا بیرانوند گلر خوب لرستانی پرسپولیس برنامه های زیادی برای کمک به هم استانی های خود دارد که من و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس نیز حاضریم در این راستا به بیرانوند کمک کنیم تا این  دروازه‌بان که روحیه حساسی دارد بتواند در بازی های بعدی نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده و این اتفاق تلخ روی او تاثیر منفی نگذارد.

۲۵۲۶