ناصر محمدخانی: علیپور می توانست هت تریک کند

ناصر محمدخانی: علیپور می توانست هت تریک کند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت:سرخپوشان می‌توانستند در برابر پیکان برد پرگل تری را به دست بیاورند اما پیروزی ۲ بر صفر نیز نتیجه خوبی برای این تیم بود. 

ناصر محمدخانی مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبالی ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس در برابر پیکان گفت :برد خوب و روحیه بخشی برای پرسپولیس به ثبت رسید. در این دیدار با وجود خستگی و فشردگی بازی ها، بچه ها به لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی داشتند.  در این بازی پرسپولیسی ها توانستند ۳ امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آورده تا با روحیه بالا برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا آماده جدال برابر الاهلی عربستان شوند. 

محمدخانی در ادامه گفت :یکی از بهترین تصمیمات برانکو در این دیدار استراحت دادن به چند مهره اصلی اش برای بازی با الاهلی بود. با توجه به اینکه مشکلات کمبود بازیکن در نیم فصل دوم برای پرسپولیس تا حدود بسیار زیادی مرتفع شده است تصمیم برانکو برای استراحت به سروش رفیعی و مهدی ترابی تصمیم خوبی بود. 

مهاجم گلزن سالهای گذشته پرسپولیس در مورد حضور علی علیپور در صدر جدول گلزنان لیگ هجدهم ادامه داد: به نظر من علی علیپور  باید یک مقدار انگیزه اش را برای گلزنی بیشتر کند. در این بازی فرصت های خوبی برای افزایش تعداد گل های او ایجاد شد. علی علیپور این شانس را داشت که در این بازی هت تریک کند اما درنهایت یک گل به ثمر رساند.

ناصر محمدخانی در مورد جدال حساس سرخپوشان برابر الاهلی عربستان گفت :هر چند پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان شروع خوبی نداشته است اما من معتقدم که این تیم توان و پتانسیل صعود را دارد. با توجه به اینکه برد های اخیر و صدرنشینی، پرسپولیس را از نظر روحی -روانی و فنی در شرایط مطلوبی قرار داده  است. با این تفاسیر به اعتقاد من کسب نتیجه خوب در برابر الاهلی و در نهایت صعود پرسپولیس از گروهش به مرحله بعد در لیگ قهرمانان آسیا اصلا دور از دسترس نیست.

۲۵۲۶