دست‌نشان: بازی برابر ذوب‌آهن برای ما بسیار حائز اهمیت و سنگین بود

دست‌نشان: بازی برابر ذوب‌آهن برای ما بسیار حائز اهمیت و سنگین بود

وب سایت رسمی فوتبالی- نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت دیدار مقابل ذوب‌آهن را برای تیمش بسیار حائز اهمیت و سنگین توصیف کرد.

نادر دست‌نشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت و سنگین بود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، ذوب‌آهن بدون استرس و حساسیت بازی را دنبال می‌کرد. حریف با تاکتیک از پیش تعیین‌شده و با جوانانی که داشت، می‌خواست عرصه را بر ما تنگ کند و در نیمه دوم با حضور باتجربه‌ها، فشار بیش از حدی به ما بیاورد. ما از این موضوع باخبر بودیم و ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم کناره‌ها را ببندیم که تا حدود خیلی زیادی موفق شدیم. در 30 دقیقه آخر، ذوب‌آهن را به بازی مستقیم و ارسال بلند توپ‌ها مجبور کردیم، اما در استفاده از ضدحملات کمی عجول بودیم. برخی از بازیکنان امید ما برای اولین بار در ترکیب سپیدرود به میدان می‌رفتند و تجربه گردش توپ ما در ضدحملات مناسب نبود. بازی قابل قبولی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند. طرفداران ما دیدند بچه‌های تیم چقدر عاشقانه برای سپیدرود بازی کردند.

سرمربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات مدیریتی این باشگاه به فوتبال رشت کمک کرده است یا خیر، تصریح کرد: حیف است تیم‌های شهرستانی چون سپیدرود، ابومسلم، نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر نباشند. ما با مشکلات عدیده مالی و سخت‌افزاری مواجه هستیم. البته شما باید این سؤال را از مسئولان عالی‌رتبه فوتبال ایران و وزارت ورزش بپرسید.

2526