ریوالدو: نیمار در رئال مادرید موفق خواهد شد

ریوالدو: نیمار در رئال مادرید موفق خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی-  ریوالدو ستاره سابق بارسلونا در گفتگویی اختصاصی در مورد آینده باشگاه کاتالان به اظهارنظر پرداخته. 

این اسطوره سابق برزیلی براین باور است که اگر آنتوان گریزمن به بارسلونا منتقل نشود، ناامید نخواهد شد؛ ریوالدو همچنین تحلیل کرده که چرا این مهاجم فرانسوی احتمالا به بارسلونا نخواهد رفت. او ادامه داد:« هربازیکنی دیدگاه خودش را دارد و گریزمن ترجیح داده که دراتلتیکومادرید بازی کند؛ چون تیم بزرگی است. درعین حال بارسا بازیکنان زیادی دارد و گریزمن می داند که قرارگرفتن زیر سایه مسی سخت است. گرزیمن قهرمان دنیاست که من از سبک بازی او واقعا خوشم می آید. او قهرمان دنیا شده و درصورتی که به بارسا نرود، قابل درک است.»

ریوالدو همچنین درمورد صحبتهای اخیر جرارد پیکه که گفته بود که پول او از بودجه باشگاه اسپانیول بیشتر است، گفت:«برخی لحظات باید جنجالی ظاهر شوی؛ باید صحبت کنی. یک بازیکن نمی تواند همیشه ساکت باشد. پیکه هم ویژگی های اخلاقی خودش را دارد. اگر پیکه تمایل داشته باشد، قطعا می تواند رئیس فوق العاده ای برای بارسلونا باشد. البته در آینده نمی دانیم که چه رخ خواهد داد.»

بخش بعدی صحبتهای ریوالدو درمورد ژاوی ارناندس بود:« او می تواند سرمربی بزرگی شود و عملکردی مثل گواردیولا داشته باشد. او وقتی فوتبال بازی می کرد، قبل از گرفتن توپ، فکر می کرد که با آن چه کاری می خواهد انجام دهد.»


ریوالدو در بخش دیگری از صحبتهایش در مورد شرایط این فصل رئال مادرید به صحبت پرداخت:«رئال مادرید به بازیکنان بزرگی نیاز دارد. این فصل عملکرد خوبی نداشته و به جذب بازیکنانی نیاز دارد که شرایط را تغییر دهند. رئال باید سعی کند بازیکن دیگری را مثل امباپه و نیمار را به خدمت بگیرد.»


بخش پایانی صحبتهای او درمورد نیمار و وینیسیوس جونیور، دو ستاره این روزهای برزیلی دنیای فوتبال بود. ریوالدو درمورد این دوبازیکن گفت:« همه دنیا می دانند که نیمار بازیکن بزرگی است و اگر در باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید بازی کند، موفق خواهد بود. وینیسیوس یک بازیکن 18 ساله است که فشار زیادی روی دوشش برای تبدیل شدن به یک بازیکن موفق حس می کند. این فشارها شاید برای یک بازیکن خیلی بد باشد. او این روزها خوب بازی می کند و بازیهای زیادی را برگزار می کند. او فوتبالش را در رئال مادرید بی آغاز کرد و حالا هم خوب بازی می کند.»

6363