مرزبان: ساده لوحانه مساوی دادیم

مرزبان: ساده لوحانه مساوی دادیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ابتدای نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی گفت: انتظار داشتیم بازی فوق‌العاده سختی داشته باشیم. ماشین‌سازی سالیان سال در لیگ برتر حضور دارد، بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده و تیم باتجربه‌ای است. با توجه به روند بازی، دو امتیاز را بسیار ساده‌لوحانه از دست دادیم.

وی افزود: در شرایطی که انتظار داشتیم تیم در 15 دقیقه آخر سازماندهی بهتری داشته باشد و توپ‌های هوایی را بهتر پوشش دهد، حریف از روی یک شانس بزرگ گل خود به گل رسید. چند فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به تیمم تبریک می‌گویم که خوب مبارزه کرد و جنگ خیلی بزرگی انجام داد. بازیکنان ما واقعاً از عدم کسب این سه امتیاز خانگی ناراحت هستند، اما با این یک امتیاز هم می‌توانیم زندگی کنیم.

او درباره مشکلات نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در مشکلاتی دست و پا می‌زنیم، اما نمی‌خواهیم حرف بزنیم تا این احساس ایجاد شود که می‌خواهیم بهانه‌جویی کنیم. مشکلات مالی به هیچ وجه حل نشده است. برخی از اعضای تیم پول گرفته‌ و برخی نگرفته‌اند. اعضای کادر فنی و پزشکی پول دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که پول پرداخت شده، اما وقتی جلوی این را می‌گیرند که پول به ما برسد، یعنی دنبال این هستند که تیم آشوب و اختلاف درونی پیدا کند.

مرزبان در ادامه افزود: مدیرعامل باشگاه شبانه مجبور می‌شود از عابربانک پول پرداخت کند تا بتوانیم از هتل خارج شویم. اجازه نمی‌دهیم این بحران‌های درونی به گوش کسی برسد، اما مردم باید بدانند مشکلات ما خیلی خیلی زیاد است. تیم دودسته شده بود، اما با بازیکنان صحبت کردیم که برگردند. برخی از بازیکنان 50، 30 یا 20 درصد پول گرفته‌اند و این حس که به همه به یک چشم نگاه می‌کنیم، از بین رفته است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان همچنین به دیگر مشکلات اشاره کرد و گفت: یک ماه دیگر بازی‌ها تمام می‌شود و برخی 30 درصد و برخی هیچ پولی نگرفته‌اند. این مسئله دردناک است. ما به دنبال بهانه‌جویی نیستیم، اما ساختارهای خودمان را نمی‌توانیم با لیگ برتر، از جمله تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین‌سازی مقایسه کنیم. بازیکنان ما با جان و دل بازی می‌کنند. البته مرتکب اشتباهاتی می‌شویم. برخی بازیکنان ما سال گذشته در لیگ دسته اول بازی می‌کردند و از عملکرد آنها راضی هستم. از امتیازات تیم هم راضی‌ام.