تورام: سیاهپوست ها باید با بونوچی برخورد کنند

تورام: سیاهپوست ها باید با بونوچی برخورد کنند

سایت رسمی فوتبالی - توهین های نژادپرستانه گروهی از هواداران کالیاری به مویس کین بازیکن این تیم با واکنش های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، مویس کین پس از ثبت یکی از گلهای یوونتوس در مقابل کالیاری به سمت هواداران تیم میزبان رفت و خوشحالی کرد. این حرکت او باعث شد تا توهین های نژادپرستانه هواداران تیم میزبان شدت بگیرد. در پایان بازی بونوچی بازیکن باتجربه یووه نه تنها از هم تیمی اش دفاع نکرد بلکه به مویس کین تاخت. بونوچی گفت:"کین باید بداند که وقتی گل می زند باید با هم تیمی هایش خوشحالی کند. او می داند که می تواند دست به کار متفاوتی بزند. 50 درصد تقصیر مربوط به اوست اما مویس نباید این کار را می کرد و هواداران حریف هم نباید این واکنش را نشان می دادند."

لیلیان تورام بازیکن اسبق بارسلونا به بونوچی به شدت تاخت و گفت:"همه سیاهپوست ها باید مقابل افرادی نظیر بونوچی قرار بگیرند و با او برخورد کنند. او همان حرفی را گفت که خیلی ها فکر می کنند. این که سیاهپوست ها لیاقت این برخوردها را دارند. مثل زمانی است که به یک زن تجاوز می شود و برخی در مورد نحوه لباس پوشیدن آن زن صحبت می کنند.سوال بزرگ برای بونوچی این است: کین چه کار کرده که لایق این برخورد است؟ بونوچی هرگز نگفت که هواداران اشتباه کردند بلکه ادعا می کند که کین باعث این جنجال شده است. بونوچی احمق نیست اما تفکر جامعه را بیان می کند و اهدافی که پشت حرفهایش وجود دارند، احمقانه هستند. باید در مورد نژادپرستی صادق باشیم. این سوتها نه تنها توهین به کین بلکه توهین به همه افرادی است که این رنگ پست را دارند. باید به کین و سیاهپوست ها بگویم که به انها افتخار می کنم."