هفت بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد

هفت بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - هدف منچستریونایتد برای فصل آینده این است که ترکیبی را داشته باشد تا با هدایت سولشر بتواند به جنگ قهرمانی در لیگ برتر برگردد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات انگلیسی گزارش دادند که مربی نروژی در نظر دارد که ترکیبش را بازسازی کند و هفت بازیکن را در لیست فروش قرار داده است: الکسیس سانچز، آنتونیو والنسیا، ماتئو دارمیان، خوان ماتا، آندر هررا، فرد و یکی از میان روخو و بایی.

دستمزد بالای الکسیس سانچز باعث می شود تا کمتر باشگاهی توان خرید او را داشته باشد. بازیکن شیلیایی یک سال و نیم پیش به عنوان یک ستاره به یونایتد ملحق شد اما در اولدترافورد موفق نشده است. ماتا و هررا بازیکن آزاد خواهند بود چرا که برای تمدید قرارداد به توافق نرسید هاند. ماتا با بارسا مذاکراتی داشته و هررا با آرسنال.

از طرفی از میان روخو و بایی یکی جدا خواهند شد هر چند که احتمال جدایی هر دو بازیکن وجود دارد. آنتونیو والنسیا پس از یک دهه از اولدترافورد خارج می شود چرا که سولشر علاقه ای به کار کردن با وی ندارد. دارمیان، مدفع 29 ساله ایتالیایی می خواهد به لیگ ایتالیا برگردد چرا که در این فصل فقط 360 دقیقه بازی کرده است. فرد بازیکن برزیلی در تابستان 2018 به عنوان یکی از پدیده های فوتبال برزیل به یونایتد ملحق شد اما فصل ناکامی داشته است.