کاسیاس: زیدان مرا یاد دل بوسکه می اندازد

کاسیاس: زیدان مرا یاد دل بوسکه می اندازد

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید در مورد بازگشت زین الدین زیدان به تیم مادریدی صحبت کرده و او را با ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق کهکشانی ها مقایسه کرده است.

کاسیاس دراین رابطه گفته:«همیشه اینطور به نظر می رسد که زیدان کنترل شرایط را در دست دارد. او سرمربی جوانی است که با بازیکنانش در تماس است و خوشحال می شود که آنها تبدیل به ستاره شوند. وقتی او را در کنفرانسهای خبری می بینم، به یاد ویسنته دل بوسکه می افتم. ویسنته هرگز از آن دسته مربیانی نبود که بخواهد در کانون توجهات قرار بگیرد و از آزاد گذاشتن بازیکنانش رضایت کامل داشت.»

دروازه بان پورتو، در ادامه گفت:«زمانی که دل بوسکه بین سالهای 2000 تا 2004 سرمربی رئال مادرید بود، وضع دقیقا اینگونه بود و زیدان از نظر من شباهتهای زیادی به دل بوسکه دارد.» کاسیاس در ادامه راجع به زیدان گفت:«بردن بازیکنان تیم به یک سطح بالاتر اصلا کار آسانی نیست. او خودش بهترین بود، یکی از بهترین های تمام تاریخ و این همان چیزی است که همه ما در زمین چمن دیده ایم. شاید به نظر برسد که این حرکتی آسان است ولی موارد زیاد مشابهی دیده ایم که جواب نداده است.»

6363