اسپالتی: ارزش ایکاردی برای ما بیشتر از مسی و رونالدو است

اسپالتی: ارزش ایکاردی برای ما بیشتر از مسی و رونالدو است

سایت رسمی فوتبالی- لوچانو اسپالتی سرمربی باتجربه اینترمیلان روز سه شنبه در صحبتهایی اعلام کرده که مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیمش، اگر در خدمت تیم و هم تیمی هایش باشد، برای اینتر ارزشی بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دارد.

اسپالتی درادامه صحبتهایی که دیروز برزبان آورد به این نکته اشاره کرد که ایکاردی که از 13 فوریه برای اینتر به میدان نرفته، در بازی با جنوا درترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

او دراین رابطه گفت:« پیراهن ایکاردی به تنهایی، ارزشی ندارد. با 10 پیراهن ایکاردی با این تیم، ارزش او به مراتب بیشتر از مسی و رونالدو، رویهم رفته است. به ویژه برای ما... ارزش ایکاردی برای ما خیلی زیاد است ولی در ترکیب تیم و هنگامی که عرق بریزد.»

او همچنین درمورد مکالماتی که میان او و ایکاردی برای بازگشتش به تیم انجام شده گفت:« نقش جوزپه ماروتا، مشاور باشگاه تعیین کننده بود. نباید به نحو اشتباهی به قضیه نگاه کرد. اما او نقش تاثیرگذاری برای داشتن یک دیالوگ واقعی و غیرمجازی ایفا کرد. همین باعث شد تا ایکاردی دراختیار تیم قرار بگیرد. اما ممکن بود اوضاع به مراتب پیچیده تر شود. ولی ما یک باشگاه هستیم و کلی هوادار داریم و یک سرمربی داریم. همه اینها یک قلب مشترک دارند.»


سرمربی اینتر تاکید زیادی بر عبارت «عرق ریختن» داشت وبراین باور است که ایکاردی اگر برای اینتر عرق بریزد، بازیکن ارزشمندی خواهد بود:« باید در داخل تیم بود؛ باید عرق ریخت. ایکاردی می تواند به تیم کمک کند وتیم را به جلو براند؛ ولی به شرطی که در داخل زمین باشد و نه اینکه بخواهد از خارج زمین این کار را انجام دهد.»

بعد از 50 روز جنگ سرد میان ایکاردی و مدیران اینتر، به نظر می رسد که حالا صلح نامه ای میان آنها امضا شده. اسپالتی دراین باره ادامه داد:« این داستانی است که همه ما در آن بازنده بودیم ولی حالا به نتیجه رسیده ایم.»

6363