آسپاس: اسپانیا باید تیکی تاکا را فراموش کرده وسبک جدیدی را دنبال کند

آسپاس: اسپانیا باید تیکی تاکا را فراموش کرده وسبک جدیدی را دنبال کند

سایت رسمی فوتبالی- یاگو آسپاس، مهاجم اسپانیایی باشگاه سلتاویگو در گفتگو با وبسایت رسمی فیفا در مورد سبک بازی لاروخا در دنیای فوتبال اظهار نظر کرده است.

آسپاس دراین رابطه گفته:« تیم ملی اسپانیا باید تیکی تاکا را فراموش کند. تیکی تاکا به نسلی دیگر تعلق دارد و حالا تیم ملی باید در سبکش تجدیدنظر کرده و سبک بازی اش را با فوتبال مستقیم تری ترکیب کند که به سبک بازی بازیکنانی که سرمربی به تیم ملی فراخوانده جور دربیاید.»

او که اخیرا از بند مصدومیت رها شده در ادامه این صحبتها در مورد تیم ملی اسپانیا گفت:« لاروخا در دوران تغییراست و بازیکنان بزرگی از این تیم رفته اند و افراد جوانی به تیم ملی آمده اند و گروه بزرگی را شکل داده اند.»

آسپاس که یک پنالتی سرنوشت ساز  را در بازی با روسیه از دست داد ومنجر به حذف ماتادورها از جام جهانی 2018 شد، ادامه داد:« راه دیگری به جز ادامه دادن نیست. باید به دنبال حمایت دوستان و اقوام بود. درمورد آن پنالتی باید بگویم که تصمیم گرفتم که آنگونه پنالتی را بزنم و دروازه بان حریف آن را مهار کرد.»

او امیدوار است که تیمش بتواند در پایان فصل در رقابتهای لالیگا باقی بماند و به دسته پائین تر سقوط نکند. آسپاس دراین باره گفت:« باید آرامشمان را حفظ کنیم. یک برد باعث می شود تا دید ما متفاوت شود. تیم ما جوان است و بی تجربگی گاهی وقتها گران تمام می شود ولی این تحت هیچ شرایطی نباید باعث شود که ما اتحادمان را از دست بدهیم.»

6363