شکایت اینتر از دیوید بکام

شکایت اینتر از دیوید بکام

سایت رسمی فوتبالی – اینتر از دیوید بکام به دلیل باشگاهش در آمریکا شکایت کرده است.

بکام روی پروژه باشگاه اینتر میامی کار کرده تا این تیم را به لیگ MLS ببرد. اما باشگاه اینتر از این که او نام اینتر را برای باشگاهش انتخاب کرده ناراضی است.

به این ترتیب آنها از این باشگاه درخواست غرامت می‌کنند. در شکایت اینتر آمده که باشگاه اینتر میامی به صورت غیرمجاز از نام آنها استفاده کرده است.

دادگاه دو تصمیم ممکن است بگیرد. یا این که نام اینتر متعلق به تنها یک باشگاه اعلام خواهد شد، که در این صورت این نام به باشگاه اینتر میلان تعلق می‌گیرد. تصمیم دیگر می‌تواند این باشد که اعلام شود نام اینتر تنها واژه‌ای توصیفی است و بکام و باشگاه اینتر میامی حق استفاده از آن را دارند.

این جدیدترین چالش بکام در راه‌اندازی باشگاه اینتر میامی بوده است. این باشگاه ورزشگاه هم نداشت تا این که برای مسابقات فصل 2020 توانسته یک ورزشگاه موقت پیدا کند. بکام تاکنون نتوانسته بود در میامی ورزشگاهی برای این باشگاه بسازد و پیشنهادهای او مرتبا رد شده بود، تا این که سرانجام با رای‌گیری از مردم مشخص شد که 60 درصد آنها موافق تبدیل یک زمین گلف متعلق به شهرداری به ورزشگاه فوتبال هستند. آنها موقتا تا زمانی که این ورزشگاه را برای خود بسازند، در ورزشگاه لاکهارت در فورت لادردیل فلوریدا بازی خواهند کرد.

8444