گواردیولا: من که پدرِ بنجامین مندی نیستم

گواردیولا: من که پدرِ بنجامین مندی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی، ستاره جنجالی منچسترسیتی در ساعات اولیه صبح روز شنبه این هفته بار دیگر در یک کلوپ شبانه دیده شد. به این ترتیب جنجالی دیگر درمورد این فوتبالیست بی‌انضباط سیتی بوجود آمد که می‌تواند آینده او را در منچسترسیتی به خطر بیندازد. پپ گواردیولا در جدیدترین اظهارنظر خود درباره مندی اعتراف کرد که قادر به کنترل بی‌انضباطی‌های او نیست و خطاب به خبرنگاران گفت:" من که پدر او نیستم".

بنجامین مندی که در ماه نوامبر دچار مصدومیت زانو شده بود از آن زمان تا امروز تنها 27 دقیقه برای سیتی بازی کرده اما او از شش هفته پیش از بند مصدومیت رها شده و در تمرینهای منچسترسیتی شرکت می‌کند.

درحالیکه نام مندی در فهرست پپ گواردیولا برای بازی سیتی مقابل فولام دیده نمی‌شد، رسانه‌های انگلیسی ویدیویی از او منتشر کردند که مندی را ساعت سه و نیم بامداد در یک کلوپ شبانه نشان می‌داد.

گواردیولا در مصاحبه خود تایید کرد که مندی تنها چند ساعت بعد از آن شب، در ساعات صبح فردا در آکادمی منچسترسیتی حاضر شده و برای رسیدن به آمادگی حداکثری تمرینهای ویژه‌ای را پشت سر گذاشته است.

گواردیولا درباره مندی گفت:" این بچه‌ها دیگر آنقدر بزرگ شده‌اند که بفهمند چه کارهایی باید بکنند و چه کارهایی نباید بکنند. من که پدر او نیستم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ترجیح من این است که مندی زودتر بخوابد ولی نمی‌توانم بازیکنانم را در آن شرایط کنترل کنم. الان هم عصبانی نیستم. من کلا آدم راحتی هستم".

مندی 24 ساله در سپتامبر سال گذشته هم با ترک اردوی منچسترسیتی و سفر به لندن برای شرکت در یک مبارزه بوکس باعث عصبانیت گواردیولا شده بود.