انتقاد یوونتوسی ها از کین به خاطر شادی بعد از گلش مقابل کالیاری

انتقاد یوونتوسی ها از کین به خاطر شادی بعد از گلش مقابل کالیاری

سایت رسمی فوتبالی- مویس کین بازیکن یوونتوس در بازی تیمش مقابل کالیاری، حسابی درکانون توجهات قرار داشت. این مهاجم جوان جدای از گلی که دراین بازی به ثمر رساند، با هواداران افراطی تیم حریف هم درگیر شد و این درگیری به خاطر سوتها و فریادهای نژادپرستانه این طرفداران کالیاری بود.

کین بعد از به ثمر رساندن گل دوم یووه دراین بازی به شادی پرداخت و شادی بعد از گل او با واکنش غیرمحترمانه هواداران کالیاری همراه شد. او برای شادی بعد از گلش به شکل مجسمه ایستاد و دستانش را باز کرد و این ژست با خشم هواداران افراطی کالیاری همراه شد و حتی برخی ها به سمت او اشیایی پرتاب کردند که به کین برخورد نکرد.

در پایان این بازی، الگری درمقابل رفتار نژادپرستانه هواداران کالیاری واکنش نشان داد و گفت:« درورزشگاه برخی افراد شرم آور هستند وهواداران عادی هم هستند. باید این هواداران غیرمحترم با دوربین ها شناسایی شده و دیگر اجازه ورود به ورزشگاه ها به آنها داده نشود. شاید کین هم می بایست کمی هیجانش را کنترل می کرد و با ژست ملایم تری شادی می کرد.باید به تیم حریف احترام گذاشت.»

بونوچی هم از شادی بعد از گل کین انتقاد کرد و گفت:« کین می داند که وقتی که گل می زند، باید به فکر روحیه دادن به تیم باشد و برای این کار باید همه ما را درآغوش بکشد.» او درادامه گفت:« بعد از شادی کین، هواداران کالیاری او را مورد توهین نژادپرستانه قرار دادند و به نظرم 50% تقصیر کین است و 50% تقصیر هواداران.»

البته این اولین باری نیست که  هواداران افراطی کالیاری به خاطر رفتارهای نژادپرستانه شان دردسرساز می شوند. در ژانویه 2018، بلائیس ماتوئیدی درهمین استادیوم با ماجرای مشابهی روبرو شد. 

 6363