آلگری: پیروزی مقابل کالیاری برد مهمی بود

آلگری: پیروزی مقابل کالیاری برد مهمی بود

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی دیروز تیمش مقابل کالیاری گفته بود بازی سختی در انتظار تیمش خواهد بود و بازی دیشب دو تیم در خانه کالیاری نشان داد حق با آلگری بوده است.

به همین خاطر بود که وقتی یووه توانست در ساردینیا آرنا با دو گل لئوناردو بونوچی و مویس کین، حریف سرسختش را شکست دهد، آلگری از عملکرد شاگردانش در این بازی تمجید کرد و پیروزی بدست آمده در ساردینیا را یک پیروزی بزرگ خواند.

آلگری بعد از بازی گفت:" ما امروز خوب بازی کردیم. با یک بازی تکنیکی و محکم حتی اجازه ندادیم کالیاری یک شوت به چارچوب دروازه‌مان داشته باشد. ما نقشه خوبی برای بازی داشتیم و من به موفقیت‌مان در بازی امروز اطمینان داشتم چون در بازی خانگی مقابل اودینزه هم کمابیش از همین نقشه استفاده کردیم و موفق شدیم".

سرمربی یوونتوس درباره غایبین یوونتوس در بازی دیشب گفت:" خبرهای خوب زیادی از بازیکنان مصدوم به گوش می‌رسد. مانژوکیچ از روز یکشنبه به تیم برمی‌گردد. اسپینازولا امروز صبح با تیم تمرین کرد و شاید تا روز شنبه بتواند بازی کند. داگلاس کاستا به زودی برمی‌گردد و دیبالا هم احتمالا فردا یا پس‌فردا با تیم تمرین خواهد کرد".