پیرس: امباپه به رئال مادرید ملحق می‌شود، یا امسال یا در سال 2020

پیرس: امباپه به رئال مادرید ملحق می‌شود، یا امسال یا در سال 2020

سایت رسمی فوتبالی- رابرت پیرس بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه و آرسنال در مصاحبه با رادیو LA W در مورد آینده کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی  صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق آرسنال و ویارئال در مورد آینده امباپه صحبت کرد و گفت:"به نظرم امباپه آماده حضور در رئال مادرید است. او در سن مناسبی است تا این گام را بردارد. اگر امباپه امسال به رئال نرود قطعا سال بعد می رود چرا که بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است. خیلی جوان است. او باهوش است، می داند که در آینده چه کار خواهد کرد. او در پی اس جی حضور دارد، خیلی خوب بازی می کند و گل می زند."

از سویی دیگر پیرس به امباپه در مورد پیوستن به برنابئو هشداری جدی داد:"کیلیان باید بداند که اختلاف پی اس جی و رئال خیلی زیاد است. اگر به رئال ملحق شود کار آسانی ندارد چرا که فشار خیلی زیاد است. رئال بهترین باشگاه دنیاست و به همین خاطر باید مراقب باشد چون هواداران خیلی فشار می آورند. در حالی که در پی اس جی این گونه نیست. باید مراقب خودش باشد چرا که فقط 20 سال سن دارد. امباپه می تواند در رئال بازی کند اما باید مراقب باشد و چیزهای زیادی یاد بگیرد. او باید از شب هایی نظیر شکست مقابل یونایتد درس بگیرد. چنین بازیهایی به پیشرفت یک فوتبالیست کمک می کنند. او آینده درخشانی دارد و می تواند در سالهای آینده برای رئال مادرید بازی کند."