زیدان: نمی توانم رئال بدون واران را تصور کنم

زیدان: نمی توانم رئال بدون واران را تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال با زیزو در دو بازی قبلی خود پیروز شده و فردا در زمینی دشوار باید به میدان برود. والنسیا با جهش خیره کننده خود در ماه های اخیر حالا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز دارد و این بازی را جذاب تر خواهد کرد.

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:

« بعد از بازی با اوئسکا گفتم که مقابل والنسیا تغییراتی خواهیم داشت و این کار را انجام خواهیم داد. بازی جذابی است و همه دوست دارند در آن به میدان بروند. هدف ما ارائه یک بازی خوب است؛ هرچند که زمان بازی کمی غیرمعقول است.»

لوکا زیدان:« چیزی تغییر نکرده است. آنهایی که من را می شناسند می دانند که لوکا به خاطر شایستگی های خودش الان در رئال حضور دارد. او 16 یا 17 سال است که در رئال بازی می کند و فوتبالش را از تیم های پایه ای همین باشگاه شروع کرده است. در هر صورت هر کسی نظر خودش را می دهد و برخی معتقدند به خاطر روابط شخصی او الان در رئال حضور دارد.»

واران:« نمی توانم رئال بدون واران را تصور کنم. او هنوز جوان است و سال هاست در رئال بازی می کند و کارش را هم خوب انجام می دهد. می گویند او از برخی مسائل ناراضی است اما این هم بخشی از فوتبال است. واران به من چیزی نگفته و او را در رئال خوشحال می بینم. مهم چیزی است که خودش می گوید و نه شایعات. او در بهترین باشگاه دنیا بازی می کند. هدف من حفظ او در تیم است.»

پاکسازی برای فصل بعد:

« شایعات زیادی در مورد فصل بعد وجود دارد ولی باید احترام ها را حفظ کرد. احترام بازیکنانی که الان در رئال هستند و در سال های اخیر برای این باشگاه افتخارآفرینی کرده اند. صحبت از پاکسازی از نظر من بی احترامی است. قطعا تغییراتی خواهیم داشت اما الان زمان صحبت در مورد این مسائل نیست. وقت برایش خواهیم داشت.»

مارسلو:« او در این فصل کم بازی کرده است و البته او را بسیار دوست دارم. به عنوان بازیکن کارهایی که برای رئال انجام داده، فوق العاده بوده اند. به او مثل همیشه نیاز داریم. از مارسلو توقعات زیاد است و در ادامه بیشتر نیز بازی خواهد کرد. البته نمی خواهم ارزش کار رگیلون را پایین بیاورم و از او هم استفاده خواهم کرد.»

سوت ها علیه بیل:« نمی دانم روی بیل چه تاثیری گذاشته اند ولی می دانم که اتفاق خوبی برای هیچ بازیکنی نیست. بر علیه من هم سوت زده اند و باید با خویشتن داری آن را پذیرفت. بازیکنان رئال شخصیت لازم برای مدیریت این موضوع را دارند.»

لالیگا:« قهرمانی بسیار دشوار است ولی تا روز آخر تلاش خواهیم کرد بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم. به عنوان بازیکن هم چنین وضعیتی را تجربه کرده ام. باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی کنیم در بهترین رتبه ممکن قرار بگیریم.»