پنج گزینه رئال مادرید برای جانشینی واران

پنج گزینه رئال مادرید برای جانشینی واران

سایت رسمی فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی می خواهد از رئال مادرید برود و طبیعی است که باشگاه به دنبال جانشین برای او باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید هر چند که ادرمیلیتائو مدافع برزیلی را با 50 میلیون یورو خریده اما گزینه های دیگری را برای خرید در خط دفاعی در صورت رفتن واران زیر نظر دارد. برخی از این گزینه ها را مرور می کنیم:

کولیبالی، ناپولی، 27 ساله: این بازیکن سنگالی بازیکنی سریع است که قدرت بدنی بالایی هم دارد. مدافع باتجربه ایست که قدرت سرزنی بالایی دارد. پنج سال است که به ناپولی ملحق شده است.آنچلوتی به شدت مخالف جدایی وی از تیم ایتالیایی است.

خیمنز، اتلتیکومادرید، 24 ساله: پرز علاقه خاصی به این مدافع اروگوئه ای دارد. تا سال 2023 با تیمش قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 120 میلیون یوروست. به خوبی لالیگا را می شناسد اما اگر رئال بخواهد خیمنز را بخرد باید با اتلتیکو بجنگد.

ماتیس دلیخت، آژاکس، 19 ساله: کاپیتان آژاکس یکی از پدیده های فصل بوده است. او یکی از پدیده های آینده فوتبال اروپاست. گفته می شود که با بارسا به توافق رسیده هر چند که رئال نیز شرایط وی را دنبال می کند.

بونوچی، یوونتوس، 31 ساله: این بازیکن گزینه ای باتجربه به شمار می رود و می تواند در کنار راموس زوجی باتجربه را تشکیل بدهد. سالهاست که خودش را در سطح اول فوتبال اروپا ثابت کرده است.

ماریو هرموسو، اسپانیول، 23 ساله: محصول آکادمی رئال مادرید است که به لیست تیم ملی اسپانیا هم راه یافته است.گزینه ای ارزان به شمار می رود که رئال برای خریدنش باید فقط 7.5 میلیون یورو هزینه کند.