حمله آتشین مدیر سابق رئال مادرید به پرز: فرعون می‌خواهد ناکامی رئال را جشن بگیرد!

حمله آتشین مدیر سابق رئال مادرید به پرز: فرعون می‌خواهد ناکامی رئال را جشن بگیرد!

سایت رسمی فونبالی - رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید که بین سالهای 2006 تا 2009 ریاست باشگاه را به عهده داشت از فلورنتینو پرز مدیر فعلی رئال به خاطر هزینه 575 میلیون یورویی برای بازسازی برنابئو انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید قرار است که در روز سه شنبه در مراسمی، پروژه بازسازی ورزشگاه برنابئو را کلید بزند. رئال برای این پروژه قرار است که 575 میلیون یورو از دو بانک آمریکایی وام بگیرد و علاوه بر مسقف کردن استادیوم، نمای آن را به صورت کامل تغییر بدهد.

رامون کالدرون دو توئیت جنجالی علیه فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید منتشر کرد:"فرعون (اشاره به فلورنتینو پرز) قرار است که فردا (سه شنبه) این که در ماه مارس سه مربی در یک فصل داشته و از همه تورنمنت ها دور مانده را جشن بگیرد. کسی از او نخواسته تا استادیوم را بازسازی کند چرا که گنجایش افزایش نمی یابد و از طرفی باشگاه 575 میلیون یورو مقروض خواهد شد."

کالدرون در توئیتری دیگر به استقبال کم هواداران رئال از بازی مقابل هوئسکا کنایه زده است:"49 هزار نفر در برنابئو بودند.نصف استادیوم خالی بود. در ماه مارس هستیم. کل جامها از دست رفته و تنها عقده آقای ساختمان ساز (اشاره به فلورنتینو که یک شرکت عمرانی دارد) ساخت و ساز فرعونی است. یک روز دلیل ساخت و سازهای او را خواهیم فهمید، می خواه یک استادیوم مدرن را بازسازی کند آن هم در حالی که هزینه ای که انجام می دهد دو برابر هزینه ساخت یک استادیوم جدید است."