رئال مادرید به دنبال خرید مدافع اتلتیکو

رئال مادرید به دنبال خرید مدافع اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی - رافائل واران می خواهد در پایان فصل از رئال مادرید برود. "جوگونز" گزارش داده است این بازیکن می خواهد پس از هشت سال از رئال جدا شود و طبیعی است که باشگاه رئال به دنبال جانشین برای وی باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال دو گزینه را برای جانشینی واران زیر نظر گرفته است. یکی از آنها کالیبدو کولیبالی مدافع ناپولی است که 31 بازی برای تیم ملی سنگال داشته اما در فرانسه متولد شده است. او بازیکنی است که سالهاست مورد توجه زیزو قرار دارد. گزینه دیگر هم خوزه ماریا خیمنز مدافع 24 ساله اروگوئه ای اتلتیکو مادرید است.

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در فینال لیبرتادورس حسابی با مدافع اتلتیکو خوش و بش کرد و از این بازیکن در مورد حضور در رئال مادرید پرسید. رئال با وجود خرید میلیتائو در صورت رفتن واران همچنان به دنبال خرید یک مدافع میانی خواهد. رقم فسخ قرارداد خیمنز 120 میلیون یوروست که تا 2023 با تیم سیمئونه قرارداد دارد. البته خرید این بازیکن برای رئال خیلی مشکل است چرا که اتلتیکو به هیچ وجه تمایلی به از دست دادن این بازیکن ندارد. البته خرید کولیبالی هم آسان نیست و ناپولی برای فروش وی 150 میلیون یورو خواسته است.