تمجید کارشناس روسی از سردار

تمجید کارشناس روسی از سردار

وبسایت رسمی فوتبالی - گنادی اورلوف، پیشکسوت فوتبال و یکی از مفسران مطرح روسی توانمندی‌های سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ پس از به ثمر رساندن ۲ گل در بازی برابر اورنبورگ را ستود.

به گزارش سایت Teamrussia، گنادی اورلوف درباره پیروزی 3 بر یک روز گذشته (یکشنبه) زنیت سن‌پترزبورگ برابر اورنبورگ که سردار آزمون، مهاجم ایرانی زننده 2 گل در دقایق 48 و 88 بود گفت: چه بازیکنی هم‌اکنون در ترکیب زنیت بیشترین انتظارها را برآورده می‌کند؟ بدون شک این بازیکن سردار آزمون است. هیچ بازیکن دیگری نیست که بخواهیم از او نامی ببریم. بدین‌خاطر من فکر می‌کنم هنوز کارهای زیادی روی دوش سرگئی سماک (سرمربی زنیت) جهت انجام دادن می‌ماند.

این مفسر مطرح تلویزیونی روسیه ادامه داد: سردار آزمون بازیکن بسیار مفیدی است. این هدف یک بازیکن و هر انسانی است اما در تیم زنیت هنوز به بازیکن دیگری نیاز داریم که بتواند برنامه‌های خط حمله را توسعه دهد و او کسی به غیر از کریستین نوبوآ نیست. با تغییر موقعیت جیوبا هم‌اکنون سردار آزمون را در نوک خط حمله زنیت می‌بینیم. در سیستم 2-4-4 زنیت یک مهاجم در راس قرار می‌گیرد و مهاجم دوم پایین‌تر از او خواهد بود. البته بی‌نظمی‌های در هماهنگی‌ جیوبا با آزمون دیده می‌شود اما به نظرم با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

1984