انتقاد شوستر از زیدان: از مسائل پدر پسری درفوتبال خوشم نمی آید

انتقاد شوستر از زیدان: از مسائل پدر پسری درفوتبال خوشم نمی آید

سایت رسمی فوتبالی- برند شوستر سرمربی سابق رئال مادرید ، کارشناس فوتبالی برنامه ال ترانسیستور برای دیدار دو تیم رئال مادرید مقابل اوئسکا بود. او در جریان این برنامه به انتقاد از زیدان به خاطر بازی دادن به پسرش لوکا زیدان در درون دروازه تیم مادریدی دراین بازی پرداخت.

دراین بازی زیدان کورتوا را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت وترجیح داد تابه کیلور ناواس هم استراحت بدهد و درنتیجه پسرش لوکا زیدان که دروازه بان سوم تیم بود را درترکیب اصلی قرار داد. شوستر باانتقاد از تصمیم سرمربی فرانسوی رئال مادرید گفت:« من از این مسائل پدر سرمربی و پسر بازیکن در دنیای فوتبال اصلا خوشم نمی آید. این مسئله معمولا باعث آسیب دیدن پسر می شود.»

شوستر در واکنش به ترکیب یازده نفره تیم زیدان در این بازی، به این نکته اشاره کرد که طبیعی است که زیدان تمایل زیادی دارد تا تعدادی از بازیکنانی که به نظرش کلیدی هستند را بازیابی کند:« من فکر می کنم که زیدان قصد دارد تا ایسکو، مارسلو و بیل را بازیابی کرده و برای سال آینده در تیمش نگاه دارد.»

این سرمربی آلمانی همچنین نظرش را درمورد فصلی که رئال مادرید بعد از جدایی کریس از این تیم پشت سرمی گذارد ابراز کرد و گفت:« بازیکنان رئال مادرید می دانستند که امسال بدون کریس به هیچ موفقیتی نمی رسند. این تیم گلزن ندارد و این کاملا واضح و مشهوداست.»

6363