اسپالتی: نمی توان التماس کرد که ایکاردی پیراهن اینتر را بپوشد

اسپالتی: نمی توان التماس کرد که ایکاردی پیراهن اینتر را بپوشد

سایت رسمی فوتبالی- لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر روز یکشنبه صحبتهای تندی راعلیه مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی تیمش به زبان آورده. اسپالتی نام ایکاردی رااز لیست بازیکنان آماده تیمش برای بازی با لاتزیو خط زد وحالا صحبتهای تندی را علیه مهاجم تیمش مطرح کرده.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا حضور ایکاردی در بازی بالاتزیو می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد یا خیر حسابی خشمگین شد و گفت:« نباید به یک بازیکن التماس کرد تا پیراهن تیم را بپوشد. ایکاردی بازیکنی نیست که تفاوتها را رقم بزند.»

اسپالتی در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا گفت:« درسالهای اخیر در چند بازی که ایکاردی در زمین بود، باخته ایم؟ سایر بازیکنان هم به اندازه ایکاردی سزاوار بازی کردن هستند. به خاطر رفتارهای ایکاردی، درست این است که نام او از لیست خط بخورد.»

اینتر دراین بازی 0-1 مغلوب لاتزیو شد و اسپالتی حسابی از سوالاتی که درمورد ایکاردی پرسیده می شود، خسته شده است. ایکاردی این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه سن سیرو دنبال کرد.


اسپالتی در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفته بود که ایکاردی هنوز آماده رقابت کردن نیست و روز یکشنبه هم از انتشار این خبر که صحبتهایی درمورد گفتگوی مدیران باشگاه و ایکاردی برای بازگشت به ترکیب تیم ، ابراز ناراحتی کرد:« می گویند که بعد از یک مذاکره، او آماده بازی کردن شده است. از یکی از هواداران اینتر پرسید که آیا خوشحال می شود که بازیکنی با التماس کردن پیراهن اینتر را به تن کند یا خیر.»

سرمربی اینتر با دلخوری ادامه داد:« ایکاردی می توانست 45 دقیقه بازی کند ولی درست این بود که دیگر بازیکنان تیم بازی کنند. باید به تمام اعضای رختکن اعتبار داد و من بیست و دو سال است که این کار را انجام می دهم.»

آخرین باری که ایکاردی پیراهن اینتر را به تن کرده بود، به 13 فوریه برمی گردد. زمانی که سران باشگاه بازوبند کاپیتانی را از او گرفتند و جنجالهای فراوانی برسر این موضوع و داستان تمدید قرارداد او با اینتر مطرح شد. در آن زمان توجیه رسمی برای بازی نکردن ایکاردی، مصدومیت او از ناحیه زانو بود ولی صحبتهای روز گذشته اسپالتی حکایت از آن دارد که تنش میان طرفین جدی تر ازاین حرفهاست. او ادامه داد:« ایکاردی برای بازی امروز باید از لیست خط می خورد. حالا او به تمریناتش با تیم ادامه خواهد دادو خواهیم دید که چطور خواهدشد. تنها مسی و کریس رونالدو هستند که تفاوتها را رقم می زنند.»

6363