رئال 3-2 اوئسکا؛ فرار از تساوی با بنزما

رئال 3-2 اوئسکا؛ فرار از تساوی با بنزما

به گزارش "ورزش سه"، رئال که چند هفته ای است از قهرمانی لالیگا ناامید شده، در دومین بازی پس از بازگشت زیدان میزبان تیم ته جدولی اوئسکا بود. تیمی که در نیم فصل دوم اوج گرفته اما امتیازات زیادی که در نیم فصل اول از دست داده، همچنان باعث شده تا قعرنشین لالیگا باشد.

بازی با هجوم های رئال شروع شد ولی دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دید.

روی اشتباه ناچو در کنار زمین، بازیکن اوئسکا صاحب توپ شد و با یک پاس به عقب، کوچو هرناندز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ضربه دقیق او به تور دروازه رئال بنشیند.

رئال پس از گل یکپارچه حمله شد و دقیقه 10 می توانست توسط بنزما به گل برسد اما پاس به عقب اودریوسلا را با اختلاف به بیرون زد. 5 دقیقه بعد بازهم اودریوسولا با پاس خود درون محوطه جریمه بنزما را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد اما ستاره فرانسوی با ضربه ای نرم توپ را همان جایی زد که دروازه بان حضور داشت.

دقیقه 25 حملات رئال نتیجه داد و ایسکو موفق به زدن گل تساوی شد. حرکت از بنزما شروع شد و پاس او در سمت چپ به براهیم دیاز رسید. براهیم توپ را دوباره به کریم داد و ضربه این بازیکن را دروازه بان برگشت داد اما براهیم روی ریباند توپ را در دهانه دروازه به ایسکو رساند تا او دروازه خالی را باز کند.

رئال پس از گل تساوی تلاش زیادی برای زدن گل دوم کرد اما اوئسکا بود که دو فرصت جدی گلزنی در دقایق پایانی به دست آورد و با بدشانسی آنها را از دست داد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

در شروع نیمه دوم کریم بنزما با شوت خود دروازه اوئسکا را تهدید کرد اما دروازه بان مشکلی برای مهار این توپ نداشت.

رئال که بازی را در اختیار گرفته بود، دقیقه 61 به گل دوم رسید. سانتر بیرون پای گرت بیل از سمت راست با ضربه سر کریم بنزما همراه شد و توپ در تیر دوم با ضربه تمام کننده دنی سبایوس وارد دروازه شد تا رئال 2-1 پیش بیفتد.

یک دقیقه بعد چومی درون محوطه جریمه رئال ضربه ای بی دقت به توپ زد و موقعیت عالی برای اوئسکا از دست رفت.دقیقه 72 گرت بیل در دهانه دروازه پاس عالی اودریوسولا را به بدترین شکل ممکن بیرون زد و دو دقیقه بعد دروازه رئال باز شد.

روی یک ضربه کرنر و ارسال توپ از سمت چپ، اچیتا با ضربه سر گل تساوی بخش اوئسکا را به ثمر رساند تا همه چیز برابر شود.

رئال که تساوی را باور نداشت، دقیقه 89 توسط کریم بنزما به سومین گل خود نیز دست یافت. روی سانتر گرت بیل، راموس با سر توپ را برای بنزما کاشت تا ضربه کات دار تماشایی ستاره فرانسوی به تور دروازه بنشیند. به این ترتیب اتفاق بازی رفت تکرار شد و رئال با یک گل دقیقه آخری دیگر توانست پیروز میدان شود.