دلیل اسپالتی برای خط زدن نام ایکاردی: انگار او بازیکن جدیدی درتیم ماست

دلیل اسپالتی برای خط زدن نام ایکاردی: انگار او بازیکن جدیدی درتیم ماست

سایت رسمی فوتبالی- لوچانو اسپالتی سرمربی باتجربه اینترمیلان روز شنبه نام مائورو ایکاردی را از لیست بازیکنان فراخوانده شده برای بازی روز یکشنبه مقابل لاتزیو خط زد.

کمی بعد اسپالتی در این رابطه توضیح داد ویادآوری کرد که ایکاردی هنوز شرایط رقابت کردن را ندارد.

روز سه شنبه هفته گذشته بود که ایکاردی بعد از یک ماه و نیم دوری از میادین ورزشی (به دلیل مصدومیت زانو) به تمرینات تیمش برگشت. 

درطول هفته های اخیر هم ایکاردی کشمکش های فراوانی با مدیران اینتر برسر تمدید قراردادش با این تیم داشت و همسر و مدیربرنامه هایش هم حسابی باعث ایجاد دردسر شد تا جایی که بازوبند کاپیتانی تیم از ایکاردی پس گرفته شد


حالا اسپالتی درمورد خط زدن نام ایکاردی گفته:« ایکاردی به نظر من مثل یک بازیکن جدید است که به تیم ملحق شده؛ او مدتهاست که با تیم نبوده. حالا ایکاردی تمرین می کند ولی باید دوباره او را در سیستم جدید تمرینی تیم جا بیندازیم.»

اسپالتی درکنفرانس خبری اش قبل از مصاف با لاتزیو گفت:« به خاطر تمام اتفاقاتی که دراین بازه زمانی، از جمله دیروز (روز جمعه) رخ داده، به نظرم اینطور است که ایکاردی هنوز نمی تواند به هم تیمی هایش کمک کند؛ دست کم دراین بازه زمانی هنوز آمادگی لازم را ندارد و به همین خاطر برای بازی یکشنبه نامش درلیست قرار نگرفته.»

آخرین باری که ایکاردی در تمرینات گروهی اینتر حضور داشت، روز 13 فوریه بود؛ درهمان روز بود که سران اینتر اعلام کردند که بازوبند کاپیتانی تیم را از ایکاردی گرفته و دراختیار سمیر هندانوویچ قرار داده اند. البته ساعاتی بعد از این اتفاق بود که اسپالتی در توضیحاتی اعلام کرد که این تصمیم به خاطر مصالح تیم گرفته شده است.

اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه اینتر از رفتارهای ایکاردی و همسر ومدیربرنامه هایش واندا نارا، حسابی کلافه شده اند. در این شرایط مشخص نیست که ایکاردی چه زمانی دوباره پیراهن اینتر را به تن خواهد کرد و تمام این اتفاقات، گمانه زنی ها در مورد جدایی او از این باشگاه ایتالیایی را افزایش داده است.


اسپالتی روز شنبه در ادامه صحبتهایش گفت:« مائورو این هفته با بازیکنان تیم تمرین کرده ولی مدتها از تمرینات تیم دوربود و درطول این مدت اتفاقات زیادی رخ داده. در بازیهای آتی حالا خواهیم دید که او به لیست بازیکنان بازخواهد گشت یا خیر.»

6363