هزینه میلیونی بایرنی ها برای بیمه کردن لوکاس ارناندس

هزینه میلیونی بایرنی ها برای بیمه کردن لوکاس ارناندس

سایت رسمی فوتبالی- اخیرا خبر انتقال لوکاس ارناندس از باشگاه اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ برای فصل آینده منتشر شد. حالا خبر جدیدی دراین رابطه روی  وب سایتهای خبری قرار گرفته که در نوع خود جالب توجه است.

لوکاس ارناندس فصل آینده در ازای قراردادی 80 میلیون یورویی پیراهن بایرن مونیخ را به تن خواهد کرد. اما ماجرا اینجاست که خرید جدید باواریایی ها فصل ساده و دلنشینی را پشت سرنمی گذارد و بدشانسی دست از سر او برنمی دارد. او اخیرا زیرتیغ جراحی رفته و در ماه جولای به روزهای اوجش بازخواهد گشت و درهمان زمان به اردوی پیش فصل بایرن مونیخ ملحق خواهد شد.

لوکاس ارناندس فرانسوی که از اوایل ماه فوریه به دلیل پارگی لیگامنت پایش از میادین ورزشی به دور است، چند روز پیش در اتریش زیر تیغ جراحی رفت.

جالب اینجاست که سران بایرن درشرایطی او را به خدمت گرفتند که از مصدومیت لوکاس درناحیه زانوی راست اطلاع داشتند و می دانستد که او باید زیر تیغ جراحی برود و به همین خاطر هم او را با رقمی میلیونی بیمه کردند. دلیل آن هم رقم بالایی است که بایرنی ها برای خرید لوکاس هزینه کردندو دستمزد سالانه 13 میلیون یورویی که باید به او بپردازند.

ارناندس از همین حالا و بعد از انجام عمل جراحی پروسه بازیابی اش را در شهر مونیخ پشت سرمی گذارد طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد، در صورتی که لوکاس ارناندس نتواند به شروع فصل با بایرن برسد، این کمپانی بیمه، مبلغ هنگفتی را به این خاطر به باشگاه باواریایی پرداخت خواهد کرد. بایرنی ها در سال اول، 600هزار یورو به این کمپانی بیمه می پردازند و سال به سال و با بالارفتن سن لوکاس، این مبلغ کمتر می شود ولی درازای این قرارداد، اگر لوکاس دیگر نتواند کارنامه ورزشی اش را به حالت طبیعی دنبال کند، بایرنی ها تقریبا 80 میلیون یورویی که برای خرید او به اتلتیکو پرداخته بودند را از بیمه پس خواهند گرفت.

6363