توخل: نیمار از اینکه نمی تواند بازی کند، حالش بد است

توخل: نیمار از اینکه نمی تواند بازی کند، حالش بد است

سایت رسمی فوتبالی – توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری قبل از مصاف تیمش با تولوز شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. این گزیده ای از صحبتهای توخل است:

*بازگشت نیمار: نیمار حالش خوب است و راه می رود و این حکایت از آن دارد که روند بهبودش در مسیر درستی طی می شود. ولی باید صبوربود. نمی خواهم تاریخ دقیقی برای بازگشت او اعلام کنم ولی از اینکه بازی نمی کند، حالش بد است. به نظرم چند هفته دیگر تا بازگشت نیمار باقی است و باید منتظر ماند

*ارتباط توخل با آنترو انریکه (مدیر ورزشی پی.اس.جی): ما چند روز پیش با هم گفتگو کردیم ولی نمی توانم از جزئیات صحبتهایمان چیزی بگویم.همیشه نمی توان با مدیران باشگاه و از جمله مدیر ورزشی باشگاه موافق بود ولی چیزی که می توانم قطعی بگویم این است که جو حاکم بر تیم، خوب است. گاهی وقتها شاید با هم هم نظر نباشیم ولی مهم این است که درکنار هم روبه جلو پیش برویم و بقیه مسائل بین خودمان می ماند


*نقش تیاگو سیلوا در تیم: نمی دانم چطور می توان تاثیرگذاری سیلوا در داخل رختکن را توصیف کنم ولی او فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و درسطح بالایی است. او به من نشان داده که فرد مورد اعتمادی است. ما ارتباط فوق العاده ای داریم و داشتن لیدری مثل او تعیین کننده است. ما مطمئنیم که فصل را می توانیم به بهترین نحو ممکن به پایان ببریم.

*غایبان پاری سن ژرمن مقابل تولوز: ما بدون دراسلر، نیمار، کاوانی، آلوس و مونیر به مصاف تولوز خواهیم رفت. محدویتهایی خواهیم داشت. تنها 14 بازیکن در اختیار داریم که با دروازه بانان 16 نفر می شوند وامیدوارم مصدوم دیگری ندهیم. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برایمان رخ می دهد و هیچ راهکار دیگری به جز رویارویی با این شرایط نداریم.

6363