بوسکتس: اسپانیول خیلی دفاعی بازی کرد ولی حق به حقدار رسید

بوسکتس: اسپانیول خیلی دفاعی بازی کرد ولی حق به حقدار رسید

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو بوسکتس، بازیکن میانی و کاپیتان دوم بارسلونا اندکی بعد از اتمام دربی کاتالونیا که با برد بارسلونا مقابل اسپانیول به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران به آنالیز این بازی پرداخت.

بوسکتس درمورد این بازی که با برد 0-2 بارسا به پایان رسید، گفت:« برد برایمان خیلی سخت بود. اسپانیول برنامه ریزی فوق تدافعی خاصی داشت و توانستند برای دقایق زیادی نتیجه را طبق میلشان پیش ببرند ولی درنهایت مهم این است که چه تیمی برنده شود و عدالت رعایت شدو حق به حقدار رسید و تیمی که برای برد به زمین رفته بود، پیروز شد.»

بوسکتس درآنالیز عملکرد بارسا دراین بازی گفت:« ما چندین موقعیت داشتیم و تیم برتر میدان بودیم ولی دراین دسته بازیها، اگر زود به گل نرسی، حریف بیشتر خوشش می آید.» بخش بعدی صحبتهای او درمورد لیونل مسی بود که هر دو گل تیمش را دراین بازی به ثمر رساند:«ما می دانیم که مسی چقدر برای ما مهم است و چه توانایی های دارد. او ضربه ایستگاهی فوق العاده ای زد و دوباره به کمک تیم آمد. داشتن مسی، برتری بزرگی برای تیم ماست.»


بوسکتس ادامه داد:« ما به دیدن عملکرد مسی در جلسات تمرینی عادت کرده ایم و به همین خاطر کمتر سورپرایز می شویم.»

بخش پایانی صحبتهای بوسکتس درمورد جایگاه بارسا در جدول لالیگا بود:« درست است که برتری خوبی و قاطعی در جدول داریم و تیم ما نشانه های تیمی که غلبه برآنها سخت است را داراست ولی فصل 16-2015 را به یاد بیاورید. وقتی که ما در سه بازی باختیم و یک مساوی دادیم و مجبور شدیم تا در چهار بازی پایانی فصل ببریم و با فاصله کمی نسبت به تیم دوم قهرمان شدیم. تا زمانی که از لحاظ محاسبات ریاضی قهرمانی مان قطعی نشده باشد، به تلاش ادامه خواهیم داد.»

6363