پیروزی خانگی دشوار منچستریونایتد مقابل واتفورد

پیروزی خانگی دشوار منچستریونایتد مقابل واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که پس از شکست در زمین آرسنال به رده پنجم سقوط کرده بود، امروز در اولدترافورد میزبانی از واتفورد رده هشتمی را بر عهده داشت. شیاطین سرخ به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشتند.

واتفورد بر خلاف انتظار بازی را بهتر شروع کرد و در 20 دقیقه ابتدایی سه موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد.

ابتدا دقیقه 6 ضربه دوکوره با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد و دقایقی بعد دینی می توانست گلزنی کند اما شوت او را دخیا مهار کرد.

دقیقه 20 بازی پریرا روی پاس دلوفئو ضربه ای روانه دروازه یونایتد کرد که این بار هم دخیا مانع گلزنی واتفوردی ها شد.

بر خلاف روند بازی منچستریونایتد بود که دقیقه 28 توسط مارکوس راشفورد به گل رسید. روی یک ضدحمله  او روی پاس لوک شاو با گلر واتفورد تک به تک شد و با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را وارد دروازه کرد.

4 دقیقه بعد یونایتد به زدن گل دوم نزدیک شد. ماتا کرنر را کوتاه ارسال کرد و در شلوغی دروازه توپ به مارسیال رسید اما ضربه او را گلر واتفورد با واکنشی سریع مهار کرد.

منچستر که پس از زدن گل، بازی را در دست گرفته بود، دقیقه 40 می توانست توسط راشفورد به گلی دیگر دست یابد اما ضربه این بازیکن راهی خارج شد تا نیمه اول با برتری 1-0 میزبان به اتمام برسد.

یونایتد که در نیمه دوم تیم برتر زمین شده بود، پس از اینکه چند موقعیت گلزنی را از دست داد، دقیقه 70 به گل دوم خود دست یافت.

حرکت از خود مارسیال شروع شد. او توپ را به پریرا رساند و این بازیکن هم لینگارد را در سمت راست صاحب توپ کرد. ارسال زمینی لینگارد در دهانه دروازه به مارسیال رسید و ضربه اول او را گلر مهار کرد ولی خودش روی ریباند موفق شد توپ را به طاق دروازه بچسباند.

واتفورد دقیقه 90 توسط دوکوره توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما در نهایت بازی با برتری شیاطین سرخ به اتمام رسید و سولسشر در اولین روز سرمربیگری قطعی خود در یونایتد سه امتیاز شیرین ولی سخت را تقدیم هواداران کرد.

یونایتد حالا موقتا با یک امتیاز بیشتر از آرسنال در رده چهارم قرار دارد.