ایگالو: چرا در ژانویه به پیشنهاد بارسلونا "نه" گفتم؟

ایگالو: چرا در ژانویه به پیشنهاد بارسلونا "نه" گفتم؟

سایت رسمی فوتبالی- اودیون ایگالو مهاجم نیجریه ای دنیای فوتبال که این روزها در سوپرلیگ چین بازی می کند در صحبت هایی اعلام کرده که درماه ژانویه گذشته می توانست به بارسلونا منتقل شود ولی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. 

ایگالو در گفتگو با بی بی سی اسپورت اعلام کرده که بارسلونا درژانویه گذشته به دنبال جذب او بوده ولی او نهایتا ترجیح داده تا در لیگ چین بماند. این بازیکن 29 ساله که سال 2018 را با زدن 21 گل به عنوان دومین گلزن برتر لیگ چین به پایان برده بود، در مورد جزئیات این ماجرا صحبت کرده است. ایگالو دراین باره گفت:« مدیربرنامه هایم درمورد ابراز تمایل بارسلونا با من صحبت کرد. سران باشگاه بارسلونا به دنبال یک مهاجم باتجربه در لالیگا بودند و بازیکنی را می خواستند که از فوتبال اسپانیا شناخت داشته باشد.»

او درادامه یادآوری کرد که او پیشنهائ بارسا را به این خاطر نپذیرفته که تنها او را برای شش ماه می خواستند:« اگر به بارسا می رفتم، یک خرید شش ماهه بودم؛ آنها دنبال یک مهاجم ذخیره بودند. شنیدن اینکه بارسلونا به دنبال من است خیلی خوب بود و هربازیکنی ازرویارویی با چنین چالشی احساس خوشحالی می کند ولی از آنجا که با زدن 21 گل دومین گلزن برتر لیگ چین بودم، نمی خواستم بازیکنی برای کوتاه مدت باشم. این پیشنهاد را رد کردیم. تصمیم گیری دراین باره ساده بود و همین شد که در چین ماندم و با قراردادی طولانی تر به شانگهای شنهوا پیوستم.»

پاسخ نه مهاجم سابق واتفورد که بعد از آن هم 5 سال برای گرانادا بازی کرده بود، باعث شد تا کوین پرینس بواتنگ با قراردادی شش ماهه به بارسلونا منتقل شود.

ایگالو درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که از رد کردن پیشنهاد بارسا پشیمان نیست:« ما به این نیاز داریم که در زندگی مسائل را به درستی آنالیز کنیم و از خودمان بپرسیم که آیا این تصمیم توست یا اینکه به دنبال جلب نظر مثبت بقیه هستی؟ من اصلا از رد کردن پیشنهاد بارسلونا پشیمان نیستم. چون در شانگهای شنهوا احساس خوشبختی می کنم و حالا زیر نظر سرمربی سابقم در واتفورد (کیکه سانچس فلورس) کار می کنم و از این بابت خیلی خوشحالم.»

6363