ماشین سازی صفر - فولاد یک / تبریز همچنان برای قطبی خوش یمن است

ماشین سازی صفر - فولاد یک / تبریز همچنان برای قطبی خوش یمن است

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم ماشین سازی و فولاد خوزستان در تبریز به میدان رفتند که در پایان شاگردان افشین قطبی به پیروزی یک بر صفر رسیدند.


جمعه - 9 فروردین 98

ماشین‌سازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت 17، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: شاهو اصلانی، کمک‌ها: علی‌اکبر عظیم‌پور و براتعلی مولوی

کمک‌داوران اضافی: کمیل غلامی و مجید محمدی، داور چهارم: مهرداد نجفی

ناظر داوری: محمود رفیعی

کارت:

کارت زرد ناصر سالاری (84) فولاد خوزستان

کارت زرداحسان تاییدی  (89) محسن یوسفی (90) ماشین سازی تبریز

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمد‌حسین کنعانی زادگان، فرید بهزادی، احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی، احسان تاییدی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری(84 - احسان علوان زاده) و علی پور محمد ( 56- جایکوتینگو)

سرمربی: رضا مهاجری



ترکیب فولاد: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، سینا مریدی، سیامک کوروشی، آکاهوشی، رضا میرزایی، بابک مرادی و رافائل مسی

سرمربی: افشین قطبی

گل:

گل اول فولاد دقیقه 33 ، آکاهوشی: ارسال  بسیار دقیق رضا میرزایی که از ابتدای بازی بسیار خوب کار کرده بود از سمت چپ دروازه ماشین سازی در میان غافل گیری مدافعان  ماشین به آکاهوشی رسید و او با یک ضربه سر  مجکم و شیرجه ای دروازه میزبان را باز کرد.


دقایق حساس:

دقیقه  5: حرکت تکنیکی و زیبای سعید مهری و ارسال دقیق و زمینی او به  سالاروند رسید تا او در موقعیتی مناسب در مقابل دروازه فولاد قرار بگیرد اما ضربه بی دقت او از کنار دروازه  سالاری با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 23 :ارسال مهدی زاده از جناح راست روی سر احسان تاییدی فرود آمد و ضربه سر او با برخورد به مدافعان فولاد روانه کرنر شد.

دقیقه 30: ضربه زیبا و محکم آکاهوشی مهاجم فولاد خوزستان با کمک تیر دروزاه و همچنین عکس العمل خوب دخسوس به بیرون از محوطه جریمه دفع شد.

دقیقه 45+2:  ارسال شروع مجدد از میرزایی با ضربه سر مهاجمین فولاد با عکس العمل دخسوس به کرنر رفت اما داوراین دیدار اجاره زدن کرنر را به بازیکنان فولاد نداد

دقیقه 54: باز هم حرکت رضا میرزایی و ارسال دقیقش برای مسی با بی دقتی این مهاجم به بیرون از چهار چوب زده می شود.

دقیقه 63: ارسال بلند احمد زنده روح به  داخل محوطه جریمه با تاثیر اهل شاخه  مواجه می شود اما توپ به جایکوتینگو نرسید.

دقیقه 66: توپ در فرصتی مناسب به جایکو تینگو رسید اما ضربه ناشیانه او با اختلاف عجیبی از دورازه فولاد دور می شود .

دقیقه 69: بازهم ضربه پای راست جایکو تینگو به پای این بازیکن جفت و جور نمی شود و ضربه روی پای او  با اختلاف زیادی فضای بالای دروازه را می شکافد.

دقیقه 74: ضربه بلند دخسوس در پشت مدافعان فولاد به کنعانی زادگان می رسد که خروج سالاری مانع از این می شود که بتواند کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و ضربه او به اوت می رود.

دقیقه 81: ارسال کرنر زیبای محسن یوسفی  از جناح راست دروازه فولاد با ضربه سر اهل شاخه  مواجه می شود  که با اختلاف اندکی به بیرون می رود.

۲۵۲۶